neděle 15. června 2014

Nápady na Letní design?

Nápady na Letní design?

Ahojte všichni, opět budu nejspíše dělat design. Sem vám už psala jak mě to začalo byvit přece, tak snad se vám zatím moje práce líbila.. no Chystám na léto nějaký fakt prázdninový, plážový dess. Už to mám vymyšlené, ale přece jen náš blog je tu hlavně pro vás a váš názor je důležitý a proto se vás tímto článkem ptám.. co by se vám zde líbilo? :)

Podle komentářů to vyhodnotím a zkombinuji a uvidíme co z toho pak vznikne;)

  • Chtěli byste nás mít na dessingu v Simíkovské verzi? (jako Aňulí a Mirandu)
  • Umístit na něj obrázky z naší hry nebo třeba z tumbrl?
  • Chcete podklad jako přechod barev nebo nějakou letní fotku?
  • K jakým barvám by měl dess spíše směřovat (např. v záhlaví)
  • Co by se vám líbilo, kdyby na něm bylo? (nějaké speciální detaily, rámečky, nálepky, obrázky..)
  • Výrazný nebo spíše jemně zbarvený?
  • Chtěli by jste něco dodat, co by se vám třeba nelíbilo, čeho se vyvarovat nebo naopak určitě použít?

Děkuji za vaše názory:)
Celkový výtvor očekávejte přibližně k prvnímu letnímu dnu.

Už se nám to krátí do léta, tak se těšméé:** S láskou Miranda:))

6 komentářů:

  1. 1. Jo, to je dobrý nápad ;)
    2. Z vaší hry :)
    3. Spíš přechod barev, na fotce se text špatně čte, i když tyhle reflektory se mi na pozadí líbí :)
    4. Světle modrá, to se k létu hodí :)
    5. Napadly mě například v rámečku nebo "přišpendlené" fotky z dovolené někde u moře, jak se třeba siminky vyfotily a tak :)
    6. Ne nějak vyřvaný, ale aby byl vidět :D Prostě normálně :)
    7. Určitě fotky z pláže, moře, bazénů, lehátek a hlavně s pořádnou dávkou sluníčka! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Hello every one, here every person is sharing these kinds of knowledge,
    thus it's pleasant to read this blog, and I used to go to see this website daily.


    my website: phoenix criminal defense attorneys

    OdpovědětVymazat
  3. 1) Podle mě super nápad
    2) Dala bych tam spíš z vaší hry
    3) Dala bych letní fotku
    4) Světle modrá,připomíná mi moře takže i léto.
    5) Ramečky ani ne ale nálepky by mohly být super
    6) Léto takže bych dala vyrazný
    7) Doufám že vám to alspoň trochu pomohlo,jsem zvědavá na nový desing. :)

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Jasně,to by bylo skvělý ! Super nápad ;)
    2. Asi spíš z vaší hry
    3. Mě by se tedy více líbil ten přechod barev,nějakých letních barev :D
    4. Určitě k nějakým letním např. žlutá,červená nebo taky modrá ;)
    5. Líbí se mi nápad Katee ;) :3
    6. Něco mezi :-D
    7. Mě by se docela líbilo,kdyby v designu byly třeba siminky nebo simíci,kteří hrají volejbal nebo nějaký letní sport někde na pláži. Nebo prostě nějaké fotky pláže,moře apod. :D Jinak už se těším na nový design ;) Bude určitě zajímavý :33

    OdpovědětVymazat
  5. 1. to je skvělej nápad :) určitě do toho jdi :D
    2. spíš z vaší hry - je to přece váš blog :)
    3. moc by se mi líbila nějaká letní fotka :3
    4. šla bych do žluté a modré :))
    5. Nějaké speciální ozdůbky určitě.... můžete tam dát třeba nástěnku, přes ni jakože letní plakát a na to přišpendlit různé další věci :)
    6. spíš výrazný :)
    7. hm... chtěla bych hlavně vidět fotky z činností nebo míst typických pro léto :D Vyvarovala bych se tmavých a ponurých barev... přeci jen, bude léto, volno = pozitivní nálada a optimismus všude okolo nás :D

    OdpovědětVymazat
  6. 1. Jo, to by byl super nápad :)
    2. Z vaší hry, to je mnohem originálnější a osobitější :)
    3. Těžko říct, ale spíše fotku
    4. Teplé barvy (červená, oranžová, žlutá...)
    5. Líbí se mi nápad Katee :D
    6. Jemný
    7. Nemíchala bych teplé a studené barvy, aby to nebilo do očí :D

    OdpovědětVymazat