středa 18. června 2014

Moderní kuchyň s nádechem budoucnosti

Moderní kuchyň s nádechem budoucnosti

Ahojte, byl tu požadavek na kuchyň. Rozhodla jsem. že vám nafotím jednu moji oblíbenou kuchyň, která je moderně zařízena do černo-bílo-šedé barvy. V této kuchyni vaří moje rodinka Hartovi. Kuchyň jsem několikrát přestavovala až z ní vznikla tato podoba:)

  • Nejvíce jsem používala dodatek Do budoucnosti a Po setmění!





Aňulí

8 komentářů:

  1. je pěkná, taková moderní :3

    OdpovědětVymazat
  2. Alarm na okně je sice trochu zvláštní (:D), ale je moc pěkná :) Já kuchyni vždycky odbudu, v podstatě tam dávám pořád to samé :D

    OdpovědětVymazat
  3. wooow, ta je krásná :-) Stahujeeeem :DD

    OdpovědětVymazat
  4. teda vlastně asi nestahujem když není ke stažení :-DD

    OdpovědětVymazat
  5. Jéé ta je fakt překrásná ! :D Tu bych klidně brala i v reálu :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Tak v reálu bych si to koupila, klidně i za půjčku. :D

    OdpovědětVymazat