pátek 20. června 2014

Alchymie

Alchymie

  • Vyžaduje dodatek Obludárium
Ahoj, dneska jsem si pr o Vás přichystala dovednost alchymie, pojďme se na ní podívat zblízka!
K této dovednosti je si potřeba v režimu nákupu koupit alchymistický kotlík. Díky němu se učíte novým lektvarům a můžete je potom i namíchat. Tato dovednost má maximální úroveň 10 ,jako mnohé dovednosti. Tato dovednost se hodí pro ty, kteří si chtějí ulehčit hru, když to tak řeknu. Já velmi často používám povzbuzující elixíry, které vám dobijí energii, lahvičku osvícení, která vám vylepší dovednosti (náhodné) a přátelství v láhví, díky němu si uděláte rychle přátele!:)

Je plno elixírů, které se vyplatí ve hře mít. K umíchání elixíru ho musíte umět a taky mít ingredience, které si jednoduše zjistíte v tabulce s elixíry.
Ne každé míchání elixíru může dopadnout dobře! Může se stát, že kotlík "vybuchne" a vy se přeměníte třeba v žábu, takže doporučuji si zakoupit nebo umíchat léčivý elixír, díky němu se zbavíte těchto prokletí!:)


Toto je můj poslední článek. Odlétám do Anglie, tak každý pátek tady budou přednastavené články, doufám že se Vám budou líbit!:)*

Aňulí

5 komentářů:

  1. Moje "matka rodiny" má taky dovednost alchymie, pracuje jako nezávislý alchymista. Ale já na sebe nebo ostatní simíky elixíry skoro vůbec nepoužívám, prodávám je v obchodě s elixíry :)
    Ať se ti v Anglii líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty se máš :DD Taky chcem do Anglie :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Dodatek bohužel nevlastním takže s tím nemám žádně zkušenosti. Aůe určitě to musí být fajn. :)
    Tu Anglii ti strašně zavidím,pořádně si to tam užij!

    OdpovědětVymazat
  4. Zní to zajímavě :-D Anglie <33 Nikdy jsem tam nebyla,ale strašně bych chtěla :D Závidím :D

    OdpovědětVymazat