čtvrtek 8. května 2014

Moderní pokojíček

Moderní pokojíček

Ahojte, dneska jsem si pro Vás připravila jeden můj pokoj ,co mám v Simíkách. Tento pokoj je v domě mojí snad neoblíbenější rodiny a to Hartovi. Pokojíček jsem se snažila udělat nějak originálně a moderně zařízený hlavně jsem chtěla použít plno nábytku z dodatku Do budoucnosti.

Celý pokojíček
Jak možná vidíte tak jsou zvolila několik různých druhů tapet. Mám ráda když ten pokoj je něčím zajímavý. Chtěla jsem aby šlo poznat, že jde o dětský pokoj, tak jsem tam dala roztomilé pandí tapety a plyšáky na zem, která je z tmavě-šedých dřevěných parket.


Z různých úhlů




Jak už jsem říkala nejvíce jsem využila dodatek Do budoucnosti a pak sady ze Store, které jsem si zakoupila za SimPointyv obchodě Store na oficiálních stránkách The Sims 3:)

Doufám, že se Vám tento pokojíček líbil. Mám na Vás pár otázek:

  • Chtěl/a by jsi takový pokojíček?
  • Co se Ti na pokojíčku nejvíce líbí?
  • Mám udělat další místnost/pokoj
Aňulí

6 komentářů:

  1. Vidím že tady někdo má rád dodatekj do budoucnosti. :D
    Jinak takový pokoj bych brala všemi deseti hlavně s tím velkým měnicím obrazem (nevím jak tomu jinak říct) :D
    Chtěla bych vidět jakou by jsi udělala kuchyň! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já už takovou jednu mám, tak ji určitě můžu nafotit:) Ale až tak za 14 dnů bych to viděla!:)
      Děkuji za dobrý tip na článek^^

      Vymazat

  2. Rozhodně bych si ho stáhla.
    To pozadí s tou horou a ty plyšáci.
    Jasně třeby obývák.

    OdpovědětVymazat
  3. Je to zajímavý a hezký pokoj :) A ty pandy :D :*

    OdpovědětVymazat
  4. Jej to je nádherný pokojíček ! :3 Ty tapety s pandami jsou kouzelný <3 A hlavně ten lapač snů :)) Určitě ještě udělej nějaký pokoj ! :D

    OdpovědětVymazat