pátek 2. května 2014

1. Máj

♥1. Máj♥

Ahojte, tak co? Jak jste si užili 1. Máj?
Já jsem měla původně jiné plány, ale jela jsem s rodičema na kola. Celkem daleko. Bylo krásně a já si namazala obličej krémem na opalovaní akorát znáte to jak vám vždycky něco zbyde na rukách z toho krému?:D Tak to jsem si otřela do ruk. A jak jsme pak dojeli domů, nestačila jsem se divit. Jsem měla spálené ruce, celé červené kromě dvou čárek od toho zbytku krému, které ochránil ten opalovací krém:D Vypadá to fakt vtipně, ještě teď to mám. Celé ruce červené jenom takové dvě bílé čárky tam:D

A co vy? Jak se vám povedl 1.Máj? Byly u vás nějaké slavnosti, průvody, nebo poutě?:)


Krásný víkend:)
Miranda:*

2 komentáře:

  1. No u nás se nic spešn nekonalo. Jen jsme jeli na kole na zmrzku. Toť vše. :D

    OdpovědětVymazat
  2. U mě nic zajimavého :D Akorát jsem pracovala s mamkou na zahrádce :3

    OdpovědětVymazat