pondělí 14. dubna 2014

Život Avelon Hyugassové

Život Avelon Hyugassové

Ahojte, dlouho jsem nepsala o této Simince. Dlouho jsem s ní nehrála. Určitě to znáte, takové ty pauzy s rodinami. Avelon jsem změnila vzhled, takže teď má středně dlouhé spletené vlasy do copánkům. Její modrou barvu jsem jí nechala:) Taky jsem ji přestěhovala do nového baráčku. Nestavila jsem ho já, jelikož mi teď trochu blbne režim výstavby. Simíci se mi pořád sekají a není to moc dobré, ale dá se to ještě hrát. Za to jsem vážně ráda.
Možná si říkáte kde má zbytek rodinky, abych byla upřímná normálně jsem je vyšoupla všechny z baráku. Proč? Protože jí chci uskutečnit její sen a to adoptovat jednorožce! Upřímně se na něho už moc těším a doufám že se mi to povede. A taky,...nechci mít na starost plnou domácnost. Tak jsem je jednoduše přestěhovala na druhý konec města.
Jestli se mi to povede tak rodinku možná vrátím zase k sobě, ale moc se mi do toho nechce.
Tady je pr fotek, doufám že se budou líbit!


Jejím velikým koníčkem je zahradničení! 



Avelon se snaží navázat přátelství s divokými koni

Určitě Vás budu informovat o této Simince, tak se máte na co těšit!
Aňulí

5 komentářů:

  1. Krásný fotky, ta simka má zajímavý vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Promiň, ale ne. Ráda bych vás vzala, kdyby jste měli blog na jiném hostingu. Tady se ani nevyznám a nevyhovuje mi to. Omlouvám se, nejsem zastánce blogspotu. Snad mě pochopíš, mějte se krásně.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta siminka je mi sympatická,přijde mi hodně přatelská a milá. Taková víla :)

    OdpovědětVymazat
  4. Siminka je krásná :33 Líbí se mi ty její vlasy - Podobnou barvu chce mít moje kamaráda :DD Přijde mi taková miloučká (ta siminka) :3 Všechny fotky jsou pěkné,obzvlášť ta poslední :)))

    OdpovědětVymazat