čtvrtek 24. dubna 2014

Zájmové kroužky

Zájmové kroužky

•Vyžaduje dodatek Hrátky osudu 
Ahoj, dneska mám pro vás článek, týkající se zájmových kroužků pro vaše děti a teenagery. Tyto zájmové mohou mladí využívat, aby se zdokonalili v nějakých dovednostech.
Děti se můžou přihlásit do skautu a baletu.
Teenageři mají více možností a to:

Hudební klub- hra na kytaru, piáno, basu a bubny
Klub novinářů- psaní, fotografování
Výrobní klub- sochaření, zručnost, vynalézání
Dramatický klub- charisma
Studijní klub
Debatní klub - logika
Umělecký klub- malování, sochaření
Sportovní klub- ateltika

Každý z těchto klubů navyšuje určité dovednosti kromě studijního klubu. 
Jestliže máte zájem o registraci do zájmového kroužku přihlašte se pomocí počítače, nebo zajděte přímo do školy. Zájmový kroužek u dětí bývá 3x týdně a u teenagerů 2x týdně tím pádem máte možnost výběru dvou kroužků!
Zájmový kroužek neboli mimoškolní aktivita bývá hned po škole, takže se nemusíte bát ,že ho Simík zamešká. Tedy pokud půjde vůbec do školy:)


Já velmi ráda dávám do těchto zájmových kroužku, jelikož mi hned nepřijdou domů po škole  a ještě se k něčemu přiučí, takže je nemusím učit doma nějaké dovednosti. K tomu na konci dostanete pěknou sošku za účast v tomto kroužku, kterou si můžete vystavit doma.

Aňulí

4 komentáře:

  1. Jojo, kroužky se mi taky vždycky líbily. :-) Hrozně mi chybí normální hraní. :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Pane bože, to je super.
    Proč já nemám Hrátky osudu :-( ?

    OdpovědětVymazat
  3. Škoda že nemám hrátky osudu,tohle bych určitě využila.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to zní super! :33 Ta fotka je úžasná :) ♥

    OdpovědětVymazat