sobota 26. dubna 2014

V.I.P. Párty!

Po dlouhé době tady máme další soutěžní kvíz! Smetánka ze Sunset Valley je dnešním tématem dne. Vybrala jsem pro vás známé, nebo bohaté rodiny z tohoto slavného základního města. Víte jejich celá jména? Nebo jména rodin? Tento kvíz je nezávazný a o nic se nesoutěží. Výsledky budou zveřejněny po pár dnech;)


Schopná politička s velkým rodinným bohatstvím si žijí ve vznešené rezidenci na kopci Sunset Valley.
Kdo je to?


Zbohatlická rodinka sídlící naproti.
Kdo jsou oni?

Příště další, piště vaše návrhy do komentářů prosím;)

Krásný den, Miranda:))

7 komentářů:

  1. První je z rodiny Alto a ty druhý jsou Langrabovi? Nevím jak se to přesně píše. :D

    OdpovědětVymazat
  2. První je Vita Alto a druhá nějak Landgrabová, ale stejně jako Ifča nevím přesně :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ahooj. Můžu se na něco zeptat? Mám problémy se simíky.. nejdou mi spustit.. píše mi to, že se nezobrazuje správce EA stahování nebo něco takového.. odinstalovala sem si kvůli tomu všechny dodatky a nechala jen základ, který jsem také přeinstalovala, ale i tak mi to nejde.. :( A když spustím simíky, tak se mi to načítá, ale nic se neděje.. pak se akorát zobrazí, že ts3 neodpovídají a to je všechno :( Nevíte, co s tím? A ještě jsem vymazala všechny fotky a downloady :( Simíci mi chybí a prostě.. nevím, co mám dělat. :/ Jinak váš blog navštěvuji pravidelně a musim říct, že je to jediný blog o TH3, na který se ráda vracím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemuselo se to odinstalovat zcela, něco mohlo zbýt v registrech. Proto se koukni na tuhle stránku: http://help.ea.com/cz/the-sims/the-sims-3/ a najdi si zde článek ohledně odinstalace, v tom článku popisují , jak sims odinstalovat z registrů.

      Vymazat
  4. já mám takový pocit jako Katee a Ifča :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vita Alto a Nora Landgraabová nebo tak nějak :-)

    OdpovědětVymazat