čtvrtek 10. dubna 2014

The Sims 4 nové fotky

The Sims 4 Fotky, které tu ještě nebyly!

Ahojte, mám pro vás nějaké novější fotky k The Sims 4. Přece jen se nám to blíží a koho z fanoušků The Sims nezajímá nově předložená verze?

The Sims 4 v plné kráse i s bonusovým balíčkem do hry v podobě baru. To se může hodit.


Mnohem více obrázků v celém článku;)
Dobře se bavte!


Doufejme, že to bude legendární, ale na férovku. Ty vlasy, s tím by měli něco udělat! Ale tak snad se toho dočkáme a nebudou tak přilepené k hlavě;) Ale dost kritiky, pojďme se podívat na to, co tu máme!:)


Z takového lepšího návrhu bytu, se toho graficky moc soudit nedá, ale pokud bych měla komentovat vybavení, tak to vypadá pěkně.
Vypracování jednotlivých domků do detailů se mi velice líbí! Celá čtvrť vypadá najednou plně a pestře!



A o The Sims 4 se píše dál a dál a dál. Stejně jako my píší i další komunitní i nekomunitní blogy a nešetří s novými zprávami, nápady a návrhy.


Kdo ví jestli toto krásné městečko v benátském stylu se objeví i ve hře. Třeba je to jen lákadlo? 


Rozvoj celkové Simíkovské osobnosti pomocí nových, kreativnějších a také bláznivějších interakcích. Přihlouplé ksichty, pokerface, znuděný výraz, nebo snad vášnivý neodolatelný pohled? To by v The Sims 4 neměl být vůbec žádný problém.


Ovládat svoji náladu, vybíjet si zlost nebo své štěstí "přenášet na druhé". To bude srandy. Složitější než život to přece nebude a myslím, že si s novými Simíky toho hodně užijeme.

Přejme návrhářům ať se jim daří a dobrá Můza ať stojí při nich♥

Krásný den, Miranda:))

7 komentářů:

  1. No..:) The sims 4 se mi dost líbí. Když srovnáš 1 a teď 4, tak je to dost velký rozdíl:D Koupila bych si tu hru, ale stejně by mě časem nejspíš omrzela jako 3 :)

    OdpovědětVymazat
  2. TO-PROSTĚ-MUSÍM-MÍT!!! :-O
    OMG já se těším čím dál tim víc. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, ty vlasy jsou vážně hrozný :D Venek se mi líbí, vypadá to už fakt jako skutečný svět. Ale naopak nábytek a vybavení vnitřku + simíci jsou hezčí v TS3, podle mě :) Prostě mi to tady připadá hrozně umělé, ve trojce je to více opravdové :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi to líbí, tedy doufám že tam bude víc druhů oblečení a vlasů☆☆☆★★ Jinak se mi to Iíbí

    OdpovědětVymazat
  5. Sakra, to už je The Sims 4?! :-O

    OdpovědětVymazat
  6. Já se vsadím, že ty vlasy určitě udělá někdo na stžení. Downy přece musí být! =D V 3 jsou originál vlasy taky hrozný

    OdpovědětVymazat
  7. Nemužu se dočkat,ono to má vyjít někdy kolem listopadu že? :D

    OdpovědětVymazat