pátek 4. dubna 2014

Pekařství Lahodné dobroty

Pekařství Lahodné dobroty

Ahojte. Před náma konečně víkend:3 Tento týden se mi neskutečně vlekl, ani nevím proč. Pořád jsme psali písemky-___- Dneska jsmepsali slohovku a já použila zázraky internetu a něco si vygooglila a trochu mi to pomohlo. Psali jsme na téma "Moje oblíbené místo". Nic extra. Nebaví mě psát o takových věcech. Baví mě psát skutečné příběhy, které mají nějaký začátek a konec. Povídky i to co se ve skutečnosti stalo. Nebudu vás tady zdržovat a rovnou vám sem dám novou sadu ze Store:)

Dneska (4.4.2014) vyšla nová sada!
Je naprosto krásná!:3 Vaši Simíci můžou mít pekařství a péct nesčetně nových sladkých dezertů jako třeba:
malinový koláč, banánový koláč, jahodový koláč,  jablečný koláč, třešňový a malinový nákyp, cookies, skořicoví šneci,.. a dalších několik druhů nového pečiva a zákusků!:3








ZakoupíteTADY
Cena: 1 900 SimPoints
Ke stažení ZDARMA: ZDE

Užijte si všichni víkend! Doufám že bude slunečný a krásný jako ten minulý<3

Aňulí