středa 30. dubna 2014

Doporučené oblečení 2.3

Doporučené oblečení 2.3

Ahoj, jak se máte? Máme tu už celkem teplé dny a mě to nedá. Nějaký jarní outfit pro Siminky by se i celkem shodil;)

Tákže jsem předělala šatník jedné mojí Simince a začala jsem hodně barevně. Jarně!:3
Barevní kolibříci na jejím tričku mě opravdu nadchli a ty leginy se k tomu prostě hodí i takovou tou svojí rozkvetlou náladou. Červené botičky musely být. To je prostě červená jahoda na dortu;)

Pohlaví: Žena
Věk: Mladý dospělý

Účes: Download
Tričko: Download
Leginy: Download
Boty: Download

Doplňky

Prsteny: Download
Nehty: Download


Jarní móda se rozšiřuje do letní!:3
Miranda;)

8 komentářů:

  1. Wow, ten je moc povedený! :) Fakt se mi na ní moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé ten outfit je překrásný ! ♥ Stejně tak i siminka :3 Hlavně ty barevné legíny :33 Jů a to tričko s kolibříkama ! :)) Krása,líbí se mi to :)

    OdpovědětVymazat
  3. Celý outfit je nádherný. Kdybych měla TS3 hned bych si to stáhla. Nejvíce se mi líbí ty kalhoty. ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se tenda moc nelíbí ty legíny, ale zybek je na jedičku. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se to moc líbí, ale příjde mi celá sekce "Doporučené oblečení" docela zbytečné, když tam napíšete jenom download nebo dodatek, vím že by to bylo obtížnější, ale hodil by se třeba odkaz na ten download :) jinak moc hezké

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nad tímto celým jsem už taky přemýšlela, ale problémem je to že já stahuji z Výměny třeba po 10ti Simíkách a už nevím co k čemu patřilo:/ Určitě to tak má i Miranda. Jinak by jsme to takto dělaly jak píšeš:) Nejde o to že se nám nechce, nebo tak něco, ale spíše o to že my ty odkazy v podstatě nemáme.
      Snažíme se někdy i zakomponovat do Doporučeného oblečení, věci z dodatků a z kolekcí a to vždycky napíšeme z jakého dodatku/kolekce to je:)
      Ale děkujeme Ti za názor opravdu moc:)

      Vymazat