sobota 8. března 2014

Zpátky na blogu

Zpátky na blogu

Ahojte! Tak jsem doma zpátky z Itálie. Jaké to tam bylo? Já lyžování, zimu a tady tyto zimní aktivity vážně nemám ráda. Mám ráda léto. Nemůžu se na něj dočkat!
Když jsme jeli do Itálie tak jsme se asi po 15ti minutách cesty nabourali s jedním autem. Nebylo to nic příjemného. Nikomu nic není, jenom mě ještě pobolívá hlava. Když jsem dojeli do Itálie tak byl večer. Vůbec na hotelu nebyla wifina, tak jsem se nemohla podívat na blog:// Hodně jsem i přemýšlela jaké články udělám na blog, co udělám v Simíkách. Napadlo mě plno věcí. Už se těším jak je zrealizuji.
Ještě co se týče té Itálie.... Miluji italskou kuchyň a nejvíce lasagne<3 Dala jsem si je tam 2x.
A teď věc, kterou mi snad neuvěříte. 
Potkala jsem se v Itálii 850km od Česka s Mirandou na sjezdovce!:D
Já tomu doteď nemůžu uvěřit. Ještě k tomu jsem tam potkala dvě spolužačky. Toto se mi ještě nikdy vážně nestalo.


Takže uzavřu to tak, že tu bude pravidelná aktivita, budeme navštěvovat Affs a budeme se snažit, aby všechno bylo v pořádku.  

Aňulí

4 komentáře:

  1. Taky se už hrozně těším na léto :3 :) A to se spolužačkama je dobrý :D A ty jsi nevěděla, že tam Miranda jede taky? :D
    My jsme zase kdysi jeli do polské Wisly do bazénu se sestřenkou a bratrancem a potkali jsme tam sestřenčinu (teď už bývalou) spolužačku :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já zimu taky nemám ráda. Vždycky mi je horzná zima. :D Vždycky když někdo vypráví, že někde byl, tak taky úplně vyšokovaný říká, koho tam potkal. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ou bouračka :/ Tak to jsi měla štěstí,že jsi je potkala :D To se mi nikdy nestalo :DDD Štěstí no :D ;) Italskou kuchyni taky moc miluju - Hlavně ty jejich tyčinky italský :)) Když jsme tam byli naposledy s rodiči,měli tam být švědský stoly - Byly první den,potom už nějaký blivajzy :DDD Další den už tam ty švédský stoly nebyly :/ :D Jó lasagne miluju :33 Ale jen ty vegetariánský - Zeleninový nebo smetanový z houbama :D ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Bouračku ti moc nezávidím ale jinak je velká náhoda že jste se potkaly :D...

    OdpovědětVymazat