pondělí 10. března 2014

Zážitky z hor

Zážitky z hor

Ahojte, takže je to tady jsme zpět společně s Aňulí:) Jak už psala tak jsme se potkali v Itálii. Dovolená byla moc hezká a tak bych chtěla napsat pár postřehů z dovči;)

  • Každý den Lasagne kromě jednoho dne a to jsem měla řízek s hranolkama:D
  • Na svahu (někde nevím už kde) se s lyžema dobelhám ke sjezdovce a moje mamka začne:"Anička, to je Anička podívej to je Anička!!!" S Aňulí se na sebe díváme jak ráno do zrcadla pak se pozorujeme.. až pak si sundám brýle a obejmu ji a ve chvíli je nám jasné, že jsme Nejlepší kamarádky! :D
  • Jezdím na lyžích a začala jsem před třemi roky i na snowboardu, jenže jsem tomu moc nedala. Až teď jsem šla do sebe a začala pořádně cvičit abych už konečně udělala ten blbý oblouk! Ono se to nezdá, ale není to zas tak jednoduché, ale vypadá to dobře, když se to umí;) No prostě jsem jela dolů z kopce a už přibržďuji (z froncajtu) a pak už jen vidím ten led a padám na zadek a na loket..:DDD AU! Celkem to bolelo, ale ani to mě neodradilo od tréningu a tak jsem to sjela ještě párkrát úplně mrtvá. Pak mě ta ruka hodně bolela a zadek taky;D Myslela jsem, že s rukou asi něco mám, ale už mě to včera přestalo bolet, takže myslím, že dobrý;) Pod takovou vrstvou oblečení by byla divná i mořina:D
  • Rodiče mi dovolili dát si Bombardino. Mňám šlehačka a taková ta žluto-oranžová tekutina s alkoholem. Takovou slast jsem si musela dopřát aspoň na dovolené. Tak jsem si to šla teda koupit a pomalu jsem to do sebe lila. Strašně mě z toho už pálil jazyk, už se to nedalo vydržet tak jsem poslední doušek do sebe kopla jako slivovici:D Měla jsem potom hrozné sucho v krku tak jsem si zašla ještě pro Coca colu a to už jsem byla hodně mimo:D Už jsem té prodavačce nemohla ani dát správnou sumu k zaplacení, přitom tam byla kasa a tom to červeně svítilo:D Nebyla jsem opilá to vůbec, ale spíš trochu dezorientovaná a tak mi bylo trochu líp:)
  • Rodiče mě nechali hodinu na menším svahu abych si natrénovala ten snowboard. -(Připadalo mi to jako kdybych byla malé dítě, které si nechají hrát ve školce s tím, že si pak pro ně dojdou) Tak nějak jsem odkoukávala od školek ježdění "jak na to" a nějak to šlo..Pak už skoro uběhla ta hodinka a já už uměla jet i na pomě!:D Dojíždím nahoru a tam stál úchylný "správce pomy"..nebudu to jeho gesto rozebírat, ale bylo to hnusný, už jsem tam pak nejela:P

No to bylo mích pár zážitků z hor, jaké jste měly zážitky Vy?:))

S láskou Miranda:))

2 komentáře:

  1. Tak ses poprvé v životě opila, jo? :D
    Já jsem se tento rok na lyžáku učila na lyžích, na snowboard bych si vůbec netroufla :D I když jedna holka od nás na něho šla jenom proto, aby se neztrapnila, že neumí na lyžích... -_- Ale s rodinou by to lyžování bylo lepší :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to sis to musela užít. :D A Bombardino je fajn. :D

    OdpovědětVymazat