úterý 25. března 2014

Studna přání

Studna přání

  • Ve městě Lucky palms
Kdo hodit do studny pár drobných, při tom si něco přát a s naivním pocitem, že se to někdy může splnit, čekat a čekat na zázrak? Tomu se už dnes vyhneme. Budete překvapení, jak rychle se vám příní vyplní, když do studny přání v Lucky palms hodíte pár Simoleonů.

Z komunitního blogu: Tři bratři se vyzbrojili letitou mapou k pokladu a vyrazili na výpravu přes poušť. Objevili legendární studnu přání! První z bratrů si příl bohatství a byl zasypán zlatem. Druhý si přál získat moc a hned po návratu z výpravy byl jmenován starostou města, ve kterém žil. Třetí z bratrů toužil po lásce, setkal se s dívkou svých snů, založil s ní rodinu a společně dali vzniknout městu poblíž studny, které je zde dodnes.

Možnosti přání:

  • Láska
  • Bohatství
  • Moc
  • Spokojenost
  • Dítě


Ale ne vždy se vaše přání splní..

Otázky pro zajímavost

  • Co by jste si z nabídky přání vybrali v realitě?
  • Co myslíte, že si přála moje Siminka na obrázku?
  • Vyzkoušíte to někdy? 
S láskou Miranda:))

5 komentářů:

  1. Ani nevím, jestli mám Lucky Palms, ale jestli jo, tak to vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. 1. Lásku a možná trochu peněz by se hodilo :D
    2. Dítě nebo lásku... asi :)
    3. Už jsem to zkoušela :) a Lucky Palms se mi moc líbí :3

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Budu znít asi namyšleně,ale asi to bohatství :DD A asi taky tu lásku :D
    2. Myslím,že lásku :D Né,já opravdu netuším :-D
    3. Ne ne,ale zkusím ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj prosim o pomoc ja mam simika Jacka ked dam lasku vždy sa mi objavia chlapy vždy!! prosim o pomoc chcem aby sa tam objavila žena!!

    OdpovědětVymazat
  5. I'm not sure why but this site is loading extremely slow for me.

    Is anyone else having this issue or is it a problem on my end?
    I'll check back later on and see if the problem still exists.


    Visit my web-site Christian Louboutin Online

    OdpovědětVymazat