neděle 2. března 2014

Oblíbené žánry v hudbě

Oblíbené žánry v hudbě

Ahojte:) Tak mě napadlo napsat článek o oblíbených stylech hudby v The Sims 3.

Zavedeme si takovou diskuzi...
Vždycky když hraji nemůžu mít takovou tu "tichou domácnost". Musím rodině koupit rádio a k tomu plno repráků, které rozmístím všude možně po domě. Zapnu ho, dám nejhlasitější zvuk a vybírám žánr.
Většinou se dívám na Pop a Indii. Taky záleží v jakém městě hraji.
Když hraji v Appalonských plání tak volím Contry. V Bridgeportě většinou Hip-Hop.
V Moonlight fallls zase Temnou vlnu. Když navštívím Indii, Egypt či Čínu, tak si pustím místní písničky. Nevím proč, ale líbí se mi:D.. a když jsem na univerzitě tak Geekovský rock!
Abych vám řekla pravdu občas poslouchám i styl Děti. Přijde mi to strašně roztomilé a nakažlivé. Písničky z toho žánru si někdy broukám i ve škole. Líbí se mi tvůrci hry předělali většinu "našich" písniček do simíkovštiny.


Novinka na blogu...

Určitě jste si možná všimli že úplně nahoře je malá lišta. V ní je teď 30 písniček. Vybírala jsem ty, které by se vám mohly líbit. Časem je budu doplňovat.
Určitě napište nějakou vaši oblíbenou a já ji tam v blízké době doplním.
Můžete si pouštět písničky k čtení článků na našem blogu.


Aňulí

7 komentářů:

  1. Já taky většinou poslouchám sterea, když hraju :D A žánr děti jsou fakt nakažlivé :D Ta lišta je super nápad ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem asi slepá, ale žádnou lištu nevidím... Jinak já rádio nepouštím, protože při focení to je zbytečný. Navíc si když tak radši vezmu sluchátka a pustím něco z mobilu. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Lišta je super nápad, když jsem u tebe na blogu vždycky si ji spustím:)
    A jinak, když hraji TheSims většinou jsem taky trochu úchylná na různá rádia atd. :D

    OdpovědětVymazat
  4. S tou lištou je to hodně dobrý nápad. Právě si ty písničky pouštím :))) Jinak,super obrázky ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Aňulí má u mě zítra diplom za bleskovku ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, tenhle design se mi fakt líbí. Jen tak odbočuji. A některé ty songy jsou fakt hezké. Díky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,nominovala jsem vás do Liebster blog award,budu ráda když se zůčastníte ;)

    OdpovědětVymazat