čtvrtek 27. března 2014

Jak si užít těhotenství

Jak si užít těhotenství

Chtěla bych na začátek poděkovat jednomu čtenáři našeho blogu, jelikož ho tento článek napadl. Ještě jednou ti moc děkuji za skvělý námět na článek.

Těhotenství je jedno z nejkrásnějších období co Siminky kdy zažijí. V tomto období by si měly na sebe dávat pozor Siminky. Neměly by chodit ven, když je škaredě a být řádně oblečené. Neměly by se stresovat a měly by si zkrátka tuto dobu užívat.

Když otěhotníte poznáte to, že vám vyjedete takové upozornění a  máte náladovku "těhotenství", ale o tom zase někdy jindy.


Jako první bych to řekla nejbližším a kamarádům. Je úžasné sledovat jejich reakce a gratulace. 


Tip! Využijte nové interakce. Můžete druhého Simíka požádat o dotknutí bříška nebo může druhý Simík mluvit či poslouchat bříško Siminky.

  • Jestliže je léto, proč si nezajít na pláž a zaplavat si a opalovat se
  • Navštěvujte nejbližší přátele a rodinu
  • Buďte doma a čtěte si knížky
  • Naučte se novou dovednost (radši se vyhněte atletice)
  • Choďte na festivaly
  • Zajděte si do Očistných lázních (pedikůra, masáže, zábaly)
  • Můžete si zajít do nemocnice a poprosit o těhotenskou radu 
  • Vařte pro rodinu a starejte se o domácnost
  • Uspořádejte večírek, ale vyhněte se alkoholu

Aňulí

6 komentářů:

  1. Super moc povedené :-D :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký článek :) Moje siminka byla teď těhotná čtyřikrát (jednou to byly dvojčata :D), takže myslím, že už žádné další dítě mít nebude :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný článek! Moje siminka Claire teď byla těhotná tak jsem se řídila tvýma radama :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Achjo :( s dodatkem Domácí se mi v simíkách rodí samý obludy :( :D Nevíte co mám dělat?

    OdpovědětVymazat
  5. Háááá, a já jsem si nejvíc užila těhotenství tím, že jsem hrála The Sims 4. To mě baví fakt hodně. Ale teda na trojce jsem taky strávila spoustu času. Ať mi nikdo neříká, že ta hra je k ničemu. Já jsem třeba ní vybrala a navrhla domácnost. Teď už jen na https://produkty.vyberdomov.cz/ nábytek objednat a máme hotovo. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Mi to těhotenství v The Sims přišlo vždycky jako děsný opruz. Nějaký frajer vás dostane do postele, pokud to nemáte namodované, tak z toho stejně nic nevidíte a ještě k tomu se pak staráte o mimino. Jasně, ono mateřství i v reálu není žádná sranda. Ale tohle je počítačová hra! :D

    OdpovědětVymazat