neděle 30. března 2014

Byt-upírka

Byt pro upírku

Ahojte mám tady pro vás byt mojí upírky. Bydlí v Bridgeportě v menším bytě. 
Byt jsem udělala hlavně do tmavších barev, aby se tam cítila dobře, když je upírka. Jak je známo- upíři moc světla nemusí:) V celém bytě jsem nejvíce používala tyto dodatky:
Po setmění, Do budoucnosti a kolekci Pro luxusní bydlení


Kuchyň a jídelna
Kuchyň je spojená s jídelnou. Není příliš veliká. Ideální pro jednoho Simíka pro přípravu nenáročných pokrmů. Kuchyň je vybavena malou televizí, která může běžet při přípravě jídla. V jídelně se můžou najíst až 4 Simíci. Snažila jsem se použít dekorace především květiny. 

Bar
Siminka která bydlí v tomto bytu se učí míchat drinky. Udělala jsem jí samostatnou místnost, kde se na tuto dovednost může plně soustředit. Taky jsem místnost vyplnila knihovnou a rádiem. 



Obývací pokoj 
Je hodně malý, ale podle mě stačí. Snažila jsem se dát do bytu i některé dřevěné kousky, aby nebyl jen černo-bílý. Obývák má základní vybavení do kterého patří i zvonky do ostatních bytů. U okna můžete vidět basu. Siminka se učí na basu. 







Koupelna
Do koupelny jsem volila bílou a černou. Chtěla jsem, aby byla moderní.
Není velká je spíše malá. 
Kvůli tomu tam není vana a pouze sprchový kout. I tak jsem skrz její velikost dala do koupelny vše co bylo potřeba. 








Pokoj pro hosty a šatna
Tento pokoj slouží pro hosty nebo jako šatna pro upírku.
Taky tato místnost může posloužit pro sluhu, ale jelikož je to přeci byt, tak sluhu bych si nenajímala. 



Místnost upířího odpočinku
Tady Siminka spí. Tato místnost je tmavá, jelikož tmavou upíři potřebují. Nejsou tam žádné okna, aby tam přes den nerazilo světlo. 








Aňulí

4 komentáře: