neděle 16. března 2014

Bohémská zahrada

Bohémská zahrada

Popis tvůrců sady

Probuďte ve svých Simících dřímající bohémy!
Věnujte jarní jitro sázení nejrůznějších nových plodin a odpoledne si zdřímněte pod stříškou porostlou květinami. Jaká svobodomyslný duch netouží vyzout se z bot a projít se po kvetoucí louce?

Můj názor na sadu

Tato sada se mi skutečně líbí. Nemám ji ve hře zakoupenou, jelikož teď nemám SimPoitny. Ale určitě je na mém seznamu věcí, které bych ze Store chtěla. 
Neskutečně se mi zalíbily ty závěsné křesílka.:3
Moc se mi líbí ta atmosféra, která působí z fotek. taková klidná, romantická,..
Myslím že tato sada mže pěkně oživit vaší i tu naši hru.










Cena: 1 700 bodů SimPoitns
Koupíte: ZDE
Zdroj: Thesims3.com

Teď to bylo trochu špatné s aktivitou. Slibuji že se zlepší a budou tady články. 

Aňulí

1 komentář:

  1. Hodně jsem nad ní přemýšlela. Je fakt krásná. Jenže já ve hře jen fotím, takže bych to nevyužila. :(

    OdpovědětVymazat