pondělí 17. března 2014

11. Díl Boys are not good for me

11. Díl Boys are not good for me


Maddison vidí jak se Gabrielle přihlouple směje a loučí se s hasičem. CO to asi zase vyváděla, napadá jí tisíce věcí, které se mohly přihodit, ale jen jedna byla nejpravděpodobnější..jaká asi..


Maddison dojde nahoru za Gabrielle a když už se chtěla zeptat co se stalo, Gabrielle jí zatáhla za rameno a přitáhne si její ucho ke své puse a pošeptá ji:
Gabrielle: "Víš, měl fakt pěkný zadek."


Maddison se sice vůbec smát nechtělo, nejraději by odešla a neposlouchala Gabrielle, když se o ní tak bála. Ale jakoby jí něco vevnitř nedovolilo to udělat, tak se s donucením uchechtla a Gabrielle pokračovala ve svém výkladu..
Gabrielle: " No prostě mi bylo smutno a hodně jsem se už nudila, tak jsem si řekla, že se trochu zabavím. Nafingovala jsem poplach, tak aby přijeli hasiči a.."
Pak Maddison své vnímání vypnula a jen se přiblble usmívala.


Když to bylo možné Maddison se po Gabriellině dlouhé přednášce vzdálila a snažila se popřemýšlet co bude zítra dělat, když její šéf, je na ni tak tvrdý..Nemohla na to přestat myslet, ale řekla si, že to přece může být horší. Ale ještě teď cítila zápach ze svých dlaní od čistících prostředků jak umývala záchody po pracovní době.. nechutné.


Pár otázek

  • Přivolali by jste si někdy do domu jet tak hasiče?
  • Co by jste udělali na místě Maddison, když by vás Gabrielle tak vyděsila?
  • Jak se vám líbil tento díl?
  • Co se stane příště?

Minulý díl ♥ZDE♥

2 komentáře:

  1. Gabrielle je fakt divná :D Máš moc hezké siminky a fotky :))

    OdpovědětVymazat
  2. Gabrielle nemám ráda,přijde mi,že se chová jako mrcha :) Já být na místě Maddison tak jí asi jednu fláknu :DDDD Těším se na další díl ;)

    OdpovědětVymazat