pátek 28. února 2014

Začala jsem používat neoficiální downloady

Začala jsem používat neoficiální downloady

Ahojte!:) Tak jak se máte? Já se mám celkem dobře. Jsem nejspíše nemocná. Je mi špatně a zvracela jsem:// Jak jsem byla doma tak jsem si spustila Simíky. Uvědomila jsem si že mě v poslední době nudí. Bylo to skrz to že jsem nevěděla co ve hře dělat a vůbec s jakou rodinou hrát. 
Došla jsem k závěru že potřebuji nějaké oživení do hry.
Napadlo mě že bych si mohla stáhnout nejrůznější downloady. 
Když si něco vezmu do hlavy tak to většinou udělám. Stáhla jsem si plno účesů a oblečení. Musím říct že mám hru na úplně jiné úrovni. Možná bych časem chtěla i pózovače.
V každém případě,... co je důležité je to, že si stahuji downloady!

Vytvořila jsem jednu Siminku, ale nemá jméno. Pomůžete mi nějaké vymyslet?^^


Aňulí

6 komentářů:

  1. Jojo, downloady jsou super věc. ;-)
    Siminka je hezká, má moc roztomiloučké očka. O:-)
    Na jména jsem sama tupec, takže neporadím. :-(

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi moc líbí :) Mně by k ní sedělo jméno Janet, ale na to bude mít asi každý jiný názor :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je mi líto,že jsi nemocná :// Ta siminka je krásná :3 Líbí se mi oblečení co má na sobě :333
    A s tim jménem,mě se líbí jméno Vanessa nebo Lucy :))

    OdpovědětVymazat
  4. Podle mě Madison nebo Loren

    OdpovědětVymazat
  5. Až se ti díky nim začne samovolně vypínat a lagovat The Sims, tak už to takové oživení hry nebude. A bohužel nejsem jediná. Jméno: Loreen

    OdpovědětVymazat