pátek 14. února 2014

Valentýn

Valentýn

Ahojte, takže Valentýn je za námi a následuje typická, trapná, ohraná ale stále použitelná otázka: "Jak jste prožili Valentýn vy?":D

No já jsem ho třeba nějak neprožívala. Těm nejbližším kamarádům jsem napsala jak je mám moc ráda a hodila jim to do skříňky, do batohu případně na facebook. No jo, já vím. "Valentýn je jen pro zamilované atd.." Ale já jsem tu zatím od toho abych komentovala ostatní páry, jak moc se sblížily, jak dlouho jim to vydrží atd..:D (Anižbych měla nějaké extra zkušenosti samozřejmě!). Ono se říká, že kdo nic nemá nic neztratí a abych pravdu řekla, tak si radši počkám než abych po týdnu ležela v posmrkaných kapesníčkách:3 Takže pohodička.. 

Ale nejsem tak chladná. Napsala jsem jednomu chlapci, ale ten se mi svěřil, že se mu nezobrazují moje zprávy..takže..:D Víte co se říká, že je to v ..:D No nedá se, snad si toho do prázdnin všimne:'D

Ale musím sem hodit nějaký typ na výbornou večeři. Tak jsem se "obdarovala" na Valentýna já:D Není nic lepšího než jahodovo, banánovo, mlékovo, activiový koktejl! Prostě to tam všechno naházíte, rozmixujete a výborná večeře je na stole! A zdravá;3

Tohle byl tak nějak můj úžasný Valentýn. Školu jsem rozhodně tahat nebudu. Té má myslím plné zuby asi každý už když v pondělí ráno vstane a pak to pokračuje 5x;D
(Ale jsme silná generace, která se s tím naučila dobře žít)

Co váš Valentýn/obyčejný pátek?

___________________________________________________________

A teď už něco k Sims, ostatně o čem by byl náš blog, že?:D

Vytvořila jsem Colladge z mých romantických fotek zamilovaných párů. Doufám, že se vám budou líbit a některé Simíky třeba poznáte (komixy, povídky, rodiny Mirandy atd..)

Dobře se bavte:)






Tak který?:)

Krásný den, Miranda:)

7 komentářů:

  1. nejvíc se mi líbí předposlední :) já jsem si udělal takovou pohodičku :) trochu jsem se učila, koukala na film... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj nevím jak nepsat anonymně, mám sice blog taky na blogspotu, ale nešlo se mi z osobního blogu se přihlásit, tak aspoń napíšu pod vzkaz jméno blog. máš prima blog :-) taky děsně miluji sims atd, i když už jsem dávno dávno dávno dospělá, hrát mě to baví pořád, hlavně stavět a vytvářet prvky pro Simíky .... můj blog je holkyhrajouhry.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem v pátek makčila v práci a večer jsem se na nic nezmohla, takže jsem jen koukla na blogy (teď mě napadá, že jsem jim tam mohla nechat nějaký "zamilovaný" komentář :D ) a šupkala chrnět. Jinak jsem si celý den říkala, jak je krásné, že mohu být na tento zamilovaný den s někým, koho mám nejraději - se mnou! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě jsem zapomněla pochválit fotky. Nejvíc se mi asi líbí ta pátá. :)

      Vymazat
  4. Hmm, já prožila Valentýn s mamkou. Měla jsem jí na narozky kámošky, ale tak máma byla sama. A vůbec takové svátky neslavím, jako klidně ať si to kdokoli slaví, ale zrovna nejsem fanouškem, co musí mít celou zeď FB plný srdíček, a jak někoho, kdo miluje, a že je to "nekonečný". :D Sice jim to přeju, ale takhle to přehánět je blééé.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné koláže :) Já jsem Valentýna prožila normálně :) Vždycky jsme si dávaly něco s mamkou, ale teď jsme se na to vykašlaly :) Od babi jsem dostala čokolády, jinak jsme to nijak neprožívali :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezké koláže, nejvíc se mi líbí asi ta předposlední. Já Valentýn nemám s kým slavit, takže pro mě to byl obyčejný den :)

    OdpovědětVymazat