středa 1. ledna 2014

Šťastný nový rok

Rok 2014 je tady!

Tak konečně je jiné číslo v roku. Míso 13tky je tam číslo 14. Teď si říkám jestli je to dobře nebo ne.
Je to dobře z toho pohledu že tento rok vyjde The Sims 4, taky máme blíž k důchodu:D
Ale taky si říkám že je mi to trochu líto že už tam ta 13tka nebude.
Taky za chvilku všichni půjdeme do školy, do práce,... no asi se nikomu nechce a ukamenujete mě že jsem si na to vzpomněla, ale je to krutá realita.:D Nééé já nechci do školy.

A co právě teď dělám? No poslouchám písničky a neúčastním se rodinného posezení v obýváku. Vypila jsem šampaňské Rychlé špunty a vůbec se mi nechce spát. V pozadí slyším ohňostroj a vůbec mi pořád nepřijde že je Silvestr. Nemůžu tomu uvěřit jak ten rok rychle utekl. Pamatuji si jak jsem minulý rok seděla u známých a strašně se nudila-.-:D to ani radši nebudu rozebírat, ale je to tak.

Všem přeji úspěšný rok! Plný propařený Simíků, bez sekání a padání hry. Kromě toho hodně zdraví, štěstí a lásky v novém roce.:)

9 komentářů:

  1. Díky, tobě přeju to samé! :-) A školu mi teda vůbec nepřipomínej! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Taky ti přeju všechno nej do nového roku ;) Mně se 14 líbí víc než 13 :D Škola, bože -_-

    OdpovědětVymazat
  3. Tobě taky:) Do školy se netěším..:/ Bože:D To zase bude:D

    OdpovědětVymazat
  4. Tobě taky!Já se do školy taky tak netěším :DDD

    OdpovědětVymazat
  5. šťastný nový rok i tobě :) mě se taky do školy nechce, děsí mě množství nahlášených písemek :(

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, přeju vám taky Šťastný nový rok:)
    A chtěla bych se zeptat, jestli je na tomto blogu něco jako "poradna" :D
    - Sims mi nejde znova nainstalovat po odinstalovaní.

    OdpovědětVymazat
  7. Promiňte, že to píšu sem, ale potřebuju poradit :)
    Které 2 dodatky by jste si vybrali z:
    Mazlíčci
    Obludárium
    Roční období
    ?? Prosím, ale dívejte se jako kdybyste ty dodatky neměli. Prostě ty nej. 2 dodatky z této trojky :DD :p :))
    Předem děkuju za odpověd :** :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ps: Máš super stránku a je to krásná fotečka :pp :**

      Vymazat