čtvrtek 23. ledna 2014

Imaginární kamarád

Imaginární kamarád 

Co je to imaginární kamarád?
Imaginární kamarád je hračka, kterou může a nemusí dostat váš Simík jak se narodí.
Musíte mít dodatek Hrátky osudu!

Jak ho získám?
Musíte mít těhotného Simíka a jak porodí tak by mu měl do schránky dojít tento imaginární kamarád. Stalo se mi že párkrát mi nedošel, ale většinou dojde. Může vám dojít v různých barvách, ale to nijak neovlivníte.
Na co je?
Imaginární kamarád je pouze pro toho Simíka, kterému došel. Ostatní Simíci ho nevidí.
Už od batolete mu můžete zpívat, povídat si s ním, přejmenovat ho. Tímto se vám zlepšuje jeho vztah a můžete ho v konečné fázi proměnit v Simíka.

Jak ho přeměnit v Simíka?
Hrajte si s ním, budujte si dobrý vztah a jak bude vlastník imaginárního kamaráda dítě tak musíte být nejlepší kamarádi, aby jste ho mohli proměnit v Simíka. K tomu potřebujete lektvar Metamorfóza vymyšleného kamaráda (k tomu potřebujete takovou laboratoř, která je v dodatku Hrátky osudu).
Jak tento lektvar vymyslíte tak ho můžete použít na vašeho imaginárního kamaráda.

Pokud je váš Simík holka tak by ten imaginární kamarád měl být kluk, tudíž opačné pohlaví a naopak.
Potom se imaginární kamarád přemění v normálně ovladatelného Simíka a bude ve vaší domácnosti.


!!!Kontrola AFFS ZDE!!!
Aňulí

3 komentáře:

  1. Co oni nevymyslí. Kdybych nehrála tucet her, nevlastnila RPG, asi bych do toho znovu šla. Už jsem to i instalovala, ale zahrála jsem si jednou a pak mi to vypadlo, protože jsem byla bez chladicí podložky. :D Jinak to vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Toho kamaráda jsem dostala, ale nevyrostl zároveň s dítětem a zůstal jako malý. Co s tím mám dělat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hraj si dál, může vyrůst i později.

      Vymazat