pondělí 27. ledna 2014

Čína

Čína- fotky

Ahojte mám pro vás pár fotek na téma Čína. Čínu můžete navštívit se Simíkem pokud máte dodatek Cestovní horečka. Určitě vám doporučuji se tam podívat, jelikož se mi Čína líbí asi nejvíce z Egypta, Francie a Číny (destinace, které jsou v The Sims 3). 
Je tam plno krásných rostlin, zahrad,..kultury. Určitě někdy napíšu něco podrobnějšího o Číně.













Aňulí



8 komentářů:

  1. To je hezky udělané. :)

    OdpovědětVymazat
  2. krásný, možná to TS3 přece jen někdy zkusím :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky, ten půlměsíc je zajímavý :D Mně se Čína právě moc nelíbí :D

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou hezký, ale do Číny jsem se nikdy nepodívala ani v simících a ani v realitě X-D

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky,šíleně se mi líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teď o víkendu jsem s mojí Siminkou Čínu navštíila a nemohu nic než jen souhlasit :) Čína je vážně užasná. Líbí se mi mnohem víc než Egypt i Francie. Hlavně kvůli stavbám a přírodě :) Jo a bojovému umění ;) :D

    OdpovědětVymazat