sobota 28. prosince 2013

Sada Ložnice inspirovaná Indií

Sada Ložnice Inspirovaná Indií

Tvůrci The Sims 3 nám dneska uvolnili jednu sadu ze Store, jako každý den po 12ti dnů. 
Ještě nás čeká plno určitě zajímavých sad ke stažení ZDARMA. 
Dneska je to tato ložnice. Podle mě je to skvělá sada a stojí za stažení. Může se vám hodit, třeba do nějakého exotického hotelu.

Stáhnete tuto sadu: ZDE


A co se týče mého PC, tak je rozmontovaný a dneska se mi bude objednávat hard disk! Já se tak těším až si konečně zahraji! A podívám se na vaše blogy, jelikož mi nejdou pořád načíst-.- a už ani pomalu náš blog, ale... to bude dobré do týdne! Podle mě... Když mi dojde ten hard disk tak to bude snad do týdne doma:)

Aňulí

3 komentáře:

  1. Ahoj :)
    Na váš blog chodím pravidelně, protože simíky prostě miluju..
    S tím načítáním blogů to mám stejné.... na ten svůj už jsem se nedostala týdny.. hold mi nejde vůbec načíst a ani jiné.. divím se, že ten váš mi jde.. :D Ale už se mi to taky zadrhává :)

    OdpovědětVymazat
  2. asi si to nestáhnu... mám raději ty modernější než exotiku :) těším se na tvé sims příspěvky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty máš něco s PC já mám zase pořád něco s mobilem!Vůbec se mi nechce nabít! :D Ta ložnice vypadá vážně suprově.... tak Indicky :-D Jinak,to je super,že budeš mít nový hard disk ;))

    OdpovědětVymazat