pondělí 9. prosince 2013

Plastická operace v The Sims 3

Plastická operace v The Sims 3

Zdravím:) Mám rpo vás takový malinký manuál jak nechat SImíka podstoupit plastické operace a co to všechno obnáší.
Co potřebuji k podstoupení plasitky?
Já když jsem se o této možnosti se dozvěděla musela jsem mít dodatek Domácí Mazlíčci. Bez něj mi to nešlo. Je možné že vám to třeba půjde, jelikož mohla vyjít nějaká aktualizace ve ,které toto bylo zpřístupněno i bez tohoto dodatku.
Kde ji mohu navštívit?
Platiská operace se provádí v nemocnici. Stačí na ni kliknout myší a je tam naspáno PLASTICKÁ OPERACE. Tuto možnost si rozkliknete a máte tam možnosti buď plastiku obličeje nebo celého těla a ještě tam máte nákladnou (za více peněz) a méně nákladnou (za méně peněz).
Jak probíhá?
Simíka pošlete do nemocnice a je tam asi 3 hodiny. Potom vás to přesměruje do CAS kde se vytváří Simík. Jetsliže jste si vybrali plastiku obličeje můžete Simíkovi všechno poupravit jako: nos, bradu, uši, rty,.. pokud jste si vybrali plastiku těla můžete Simíka nechat ztloustnout nebo naopak zeštíhlit. SImince můžete zvětšit nebo změnšit poprsí. Co je takovou malou nevýhodou nemůžete měnit barvu kůže.


Abych to shnrnula. Pokud se vám něco nebude líbit na vašem Simíkovi můžete navštívit plastickou operaci. Zaplatíte nějaké ty Simoleony, ale za výsledek to nejspíše bude stát.

Aňulí

10 komentářů:

  1. Zajímavé ;) Nepamatuju si, jestli mi to s Mazlíčkama šlo.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý návod, ale ak ja potrebujem niečo upraviť (čo sa mi hlavne počas fotenia stáva často) obraciam sa na cheaty. Samozrejme pre verných hráčov je tento návod ako robený. :))

    OdpovědětVymazat
  3. To ani nevím že jde:D zajímavé, někdy využiju:D

    OdpovědětVymazat
  4. To zní zajímavě :)) Jinak,máte krásný nový dess :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem o tom nikdy neslyšela
    škoda že ho musím upravit sama, sranda by byla, kdyby ho tam upravili oni a pak z toho něco vyšlo

    OdpovědětVymazat
  6. Jako to by byla bžunda, kdyby v Simíkách byly plastiky. Ale tak ono můžete měnit nějak ksichtíky simíků a siminek, ne? :) Ale jako chápu, že třeba kryolipolýza se tam očekávat nedá. Maximálně tak větší prsa nebo napíchané rty. Prostě taková ta klasika mezi plastickými operacemi. :) Ale jako sranda by to byla, ne že ne. :)

    OdpovědětVymazat