pondělí 16. prosince 2013

Konečně čtrnáct...

Konečně čtrnáct...

Ahojte. Zase se omlouvám že tu nic nebylo týden. Jsem teď v informatice a jsem ráda že jsem se připojila na počítač. Teď jsem 5 dnů u babičky a dědy. Připojím se tam na interent málokdy. 
Ale dnešní den je něčím speciální. Aspoň pro mě. Dneska je mi 14 let. Mám naorzeniny a jsem vážně ráda. 
Dneska ve škole mi narozeniny pěkně osladí písemkou a referátem z češtiny. Četla jsem knížku Silvestr za milion a je ot vážně dobrá knížka. Je krátká a přečetla jsem ji za den. Konkrétně asi za 5 hodin. 

A jak to vypadá s mojí hrou? Stále blědě:( Ještě k tomu nejsem doma, takže si dokážete představit jak to teď asi prožívám když mi nejde hra a jsem ráda když se u babičky připojím na 20 minut na internet a to ještě skrz školu. Opravdu mě to mrzí, ale doufám že to chápete. I vaše blogy mi nejdou načítat, ale to píši skoro v každém článku. Teď když jsem v informatice tak zkusím oběhnout pokud budeme mít volnou hodinu, ale vypadá to navolnou hodinu, takže jdu na to:)

Aňulí

9 komentářů:

  1. Tak to taky přeju všechno nejlepší!! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, tak to moc gratuluji... teda všechno nejlepšíí a pěkně to oslav.

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nejlepší a ať ti naše blogy jdou co nejdřív načíst :)

    OdpovědětVymazat
  4. trošku opožděně přeji všechno nejlepší!! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší a ať se to co nejdřív zpraví :)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno nejlepší, kéž by mi už taky bylo 14 :)

    OdpovědětVymazat