pátek 6. prosince 2013

Fotky a video

Roaring Heights

Ahojte mám pro vás další slíbené obrázky k chystanému městu ve Store. 
Mám jich moc tak vám dám jen další část a ještě jednu dáme někdy jindy.
Celý víkend tady nebudu a mrzí mě to. Už jsem to říkala, ale Smíci mi zase nejedou:( Já už fakt nevím co dělat. Doufám že se to do Vánoc vyřeší a potom budu moci zase spokojeně hrát+ komentovat vaše blogy, jelikož mi nejdou načíst vaše blogy a ani náš takže taky dobré...















Trailer→ZDE
Aňulí

5 komentářů:

  1. Vypadá to pěkně :) No, ani mě samotné nejdou přidávat komentáře a nebo články, ono se to ale zveřejní za nějakou dobu (když se to zveřejní...)

    OdpovědětVymazat
  2. blog blbne úplně totálně a všem :( a to město mi připomíná Las Vegas :D

    OdpovědětVymazat
  3. líbí se mi to! (taky o tom mám na blogu článek :3)

    OdpovědětVymazat