pátek 27. prosince 2013

Do budoucnosti

Thank you Baby Jesus

Ahojte, musím se Vám pochlubit se svým dárkem. Dostala jsem od Ježíška Do Budoucnosti! Jsem moc ráda, už jsem na štědrý den vyzkoušela nové funkce atd.. Nerada bych těm, kteří na dodatek čekáte něco prozradila (aby se měli na co těšit), ale stejně už to někteří asi máte pročtené z komunitního blogu a recenzí..Tak tedy nakousnu jen ty základní věci:D


Co mě opravdu šokovalo

  • Spící kokon-kde si můžete zdát jaké chcete sny a dokonce je ovlivňovat!
  • Na vašem pozemku se objeví Brána do budoucnosti a když změníte přítomnost, budoucnost může býti také: 1.) Dystopická-špatná 2.)Utopická -rajská 3.) Obyčejná budoucnost
  • V nemocnici si smíte udělat dítě se svými přáteli (geneticky uměle)
  • V budoucnosti vám vybudují sochu pokud v přítomnosti uděláte velký převrat (1.) v přítomnosti vyrobíte ultramoderního robota 2.) změníte budoucnost na Dystopií/Utopií 2.) Necháte aby se několik Simíků převlékalo v "budoucnostních hábitech"-podle stojanu na oblečení 3.) Darujete 50 000 Simoleonů do fondu plánování budoucnosti-musíte je vyhrát v loterii 4.) Dosáhnete 10 úrovně v laserovém hudbovníku a přilákáte alespoň 10 diváků.

Co jste dostali od Ježíška vy?

Krásný den, Miranda:)

5 komentářů:

  1. Jéé, tak to musí být zajímavé. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak jsem říkala, tento dodatek mě nijak moc netáhne ;) Byl to taky jeden z důvodů, proč jsem se přestala dívat na Defi.
    Už jsem na blogu psala, co jsem dostala, ale největší radost mám z mobilu :)

    OdpovědětVymazat
  3. dodatek zatím nemám a ani se k jeho pořízení v nejbližší době nechystám.. :) jinak já jsem dostala hlavně oblečení :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ty jo ty seš krásná ,ale :O Víc tvojich fotek !! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já?! to určitě.. (říkej mému zrcadlu). Ale i tak děkuju:))

      Vymazat