neděle 22. prosince 2013

Clinerovi znovu na scénu 2

2. Díl ze života Clinerových

U Clinerových proběhlo spoustu změn! Nevím čím začít.. tak třeba nejmladším přírůstkem, Genessis. Genessis už vyrostla a je z ní mladá slečna. Když byla ještě dítě zapomenutá tetička jí poslala hračku, jakožto imaginárního kamaráda. S ním také Genessis doposud vyrůstá a kamarádí se s ním, no vlastně s ní. Jmenuje se Fergie:)

Genessis také ráda navštěvuje baletní kroužek, který jí velmi prospívá. Už udělá i pár piruet, kterými se následně chlubí celé rodině v četně Fergie.
Doufejme, že jí to vydrží!


Amanda se však moc nezměnila. S Lorganem se o svou jedinou dcerku pěkně starají, až mám někdy pocit, že jí rozmazlují. Užívají si s ní každý moment a ten si následně natáčí na videokameru. Je to milé.

Ale abych řekla pravdu, nevím jestli nebude mít Amanda další dítě.., ale o tom až později:)


Jaká další změna v rodině proběhla, byla ta, že Amanda s Lorganem se konečně rozhoupali a praštili do toho! Konečně uspořádali pořádnou svatbu, ale co musí být před svatbou?
...
ROZLUČKA SE SVOBODOU
A tu Lorgan vzal velmi vážně. Trval na tom aby si ji co-nejvíce se svými nejbližšími kamarády užil.  A taky, že to byla kalba!
Nechybělo ani stříkání šampaňského do pusy přímo z lahve, tančení, tanečnice, barmanka se spoustou párty drinků, výřivka.. jediné co tady chybělo byla Amanda a Genessi. Ale upřímě, co by tam dělaly!:D


No a po tak super oslavě byla pár dní na to také hezká svatba.
Byla zvolena svatební bíla s kombinací světlemodré barvy, kterou měl na sobě jak Lorgan tak Amanda a celá budova!

Svatba se odehrávala v útulném dvoupatrovém altánku, který jsem musela trochu přestavět a hlavně přebarvit! Svatební dort vypadal opravdu skvěle, už jsem chvíli myslela, že si nějaký půjdu koupit, mňam..


..Tak tedy svatba může začít!
Všichni vypadaly jako ze Žurnálu a byl na ně krásný pohled. Amanda zvolila nový účes a měla na sobě krásné šaty. Tady aspoň mě se moc líbily, kdybych se vdávala, tak bych o podobných určitě uvažovala!:)

Lorgan měl na sobě tipický svatební smoking se světle modrým motýlkem, aby ladil k nevěstě (a k budově). Škoda jen, že jim Genessis nemohla jít za družičku:3

Obřad proběhl bez problémů ve vrchní místnosti u bublinkových sloupů, za zvuků svatební fanfáry a breku pozvaných hostů. Snoubenci se oddávali za úplňku, když zrovna zapadalo slunce. Byl to krásný pohled jak na město tak na ty dva:)


A aby toho nebylo málo, tak přidali jako bonus i zpěv karaoke. To se pro změnu hostům moc nelíbilo, ale šťastným novomanželům to nějak nevadilo:)


  • Jak se Vám moje rodina líbí?
  • Chtěli by jste aby Amanda a Lorgan měli dalšího potomka, nebo se mám raději soustředit na průběh událostí Genessis jako teenanger?
Krásné svátky, Miranda:3

5 komentářů:

  1. 1) moc :D jsou super
    2) spíš teenagera :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jů rodinka je super.Já bych spíš chtěla to s tim teenagerem ;-)
    Máš pravdu ty šaty jsou vážně kouzelné :33

    OdpovědětVymazat
  3. Super díl a fakt krásné šaty :3 Já bych si vybrala dalšího potomka, ale je mi to vcelku jedno ;)

    OdpovědětVymazat
  4. 1. Jsou úžasní... <3 moc se mi líbí Genessis *-* má hezký jméno -_-... Moc hezké šaty :))
    2. Teenager :D

    OdpovědětVymazat