středa 4. prosince 2013

8. Díl Boys are not good for me

7. Díl Boys are not good for me


Maddison slyšela hlasitý křik a  i docela sprosých nadávek zaslechla. To si přece nemohla nechat ujít! Ale ne, měla strach o Gabrielle a taky jí zajímalo jestli to tomu Chrisovi všechno řekla.
Ale to nebylo jako mužský hlas. Spíše ženský.. Nebo že by Chris, ale to asi né už je na to dost starý.

Maddison tam vtrhla jako vichřice a snažila se ty dvě od sebe dostat.
Ally: "Si myslíš, že ti patří celý svět co?! Ale to se mýlíš jednou se ti to vymstí.."
Gabrielle:"Co ty o tom můžeš vědět. Vždy jsi mi záviděla a teď mi to vyčítáš jako kdyby to byla moje vina!"
Ally:"A ne snad?!"
Gabrielle:" Ale on se mnou chtěl jít, chápeš to?!"
Ally:"Nevěřím ti ani slovo!"
Maddrison:"No tak nechte toho už toho bylo dost, nedá se to poslouchat! Gabrielle to opravdu nevěděla, že s tebou ještě chodí tak by jsi toho už mohla nechat!"


Ally:"A ty jsi jako kdo?!"
Maddison:" No já jsem její.."
Gabrielle:"To je moje spolubydlící!"
Maddison se na Gabrielle s údivem podívala a nevěřila, že to řekla. Každopádně na sobě před Ally nedala nic znát. Ani sebemenší záblesk radosti, že u Gabrielle bydlí.
Ally:"To jsem si mohla myslet, dvorní ochránce."
Maddson:"Už by jsi mohla jít, je docela pozdě, nebo ještě něco nám chceš říct?"
Ally:"Ani ne, už teď mám dost zkaženou náladu. Ale rozhodně nebudu mít špatné svědomí z toho, že jsem se vyspala se zadaným klukem.."


Gabrielle:"Ale natřely jsme jí to co? Já mám žízeň, pojďme to spolu zapít!"
Maddison:"Jo to je dobrý nápad, taky mi to vysušilo krk!"
Holky došly k venkovnímu baru, kde si daly něco na pití. Maddison začala..
Maddison: "Gabrielle, myslela jsi to vážně s tím bydlením?"
Gabrielle:"No ovšem, vždyť jsi u mě stejně skoro každý den. Tak to výjde nastejno a navíc moc ti děkuju za to, jak jsi Ally odtud vyhodila."
Maddison:"Řekla jsem jí jen to, co byla pravda a za to  bydlení ti moc děkuju."
Gabrielle:"Tak se na to spolu napijeme ne? Na to spolubydlení!"
Maddison:"Na spolubydlení!"


Maddison:"Nechceš si udělat kurz míchání drinků?"
Gabrielle:"Nic jinýho než tuhle ochucenou vodu neumím, mohla bych. Ale moc se mi nechce! A co vlastně zítra budeme dělat?"
Maddison:"Musím chodit do práce, zítra sice ještě ne, ale.."
Gabrielle:"No jo, no jo.. pořád práce. Bydlíš u mě tak si užívej!"
Maddison:"No dobře, pokusím se"
Gabrielle:"Tak jo zítra si to užijeme, něco vymyslím jo?"
Maddison:"Co mi zbývá.."
Gabrielle:"Vlastně nic jinýho než souhlasit. Pojďme do bazénu!"


Ale Maddison neměla moc dobrý pocit. Musela pořád přemýšlet nad jednou věcí, kterou ještě nikdo neví, ani ona sama si jí není na sto-procent jistá.. Ale byla šťastná, že bydlí u Gabrielle!
..Snad to nikdo nepozná..

Pár otázek


  • Co je to s Maddison?
  • Jste rádi, že spolu Mad s Gabrielle budou bydlet?
  • Jak se vám líbil tento díl?
  • Co se stane příště?

Minulý díl ♥ZDE♥

S láskou Miranda:3

2 komentáře:

  1. 1) těhotná? :D
    2) nwm.... :D
    3) dobrý ;)
    4) nemám tušení ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný díl, s Maddison jsi to tak nehezky nakousla :D

    OdpovědětVymazat