středa 13. listopadu 2013

Už jste psali Ježíškovi?

Už jste psali Ježíškovi?

Ahojte tak mě napadlo, že se vlastně blíží Vánoce. Já se strašně moc těším! Moc se těším na tu Vánoční atmosféru, perníčky, vánoční stromeček, dárečky,...:)
Už jste přemýšleli co budete chtít na Vánoce? Já už jo i jsem dokonce psala. Hlavně chci oblečení a větší paměť do PC, aby mi jeli Simíci bez sekání. Také si přeji The Sims 3 Filmové rekvizity a taky Do budoucnosti. Tento dodatek chci strašně moc:) Moc se těším až budu lítat s jackpakem. Určitě víte co myslím. Když to tak vezmu tak Půjdeme ještě 28x do školy. Je to pouze přibližně, ale i ak!:o Budou prázdniny a sníh. Já nejsem moc fanoušek zimy, ale když tam jsou ty Vánoce tak mám zimu trochu radši.



Těšíte se na Vánoce? a Proč?
Co si přejete na Vánoce?

Aňulí

6 komentářů:

  1. Vůbec nevím, co si mám přát. Ale těším se moc, i když u nás dva týdny budou bratranci :( Miluju tu atmosféru :)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Vánoce se taky strááášně moc těším! :D Přeji si hlavně oblečení,spoustu knížek :D Ale napsala jsem si toho ještě spoustu :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Ježiš já se tak děsně těším! A nejen kvůli těm dárkům, taky kvůli pečení, zdobení, vánočních trzích, svařáku (hlavně teda tou vůní :D) :) :3
    A co chci? Neřeknu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na Vánoce se těším, hlavně na tu atmosféru. K Vánocům si přeju jednu určitou knížku a svetr :) Možná dostanu i něco dalšího :)

    OdpovědětVymazat
  5. Taky miluju tu vánoční atmosféru. :) A těším se na dárečky!! :D Já si určitě budu přát nový mobil a možná ještě Tropický ráj a nějaké to oblečení, knížky a tak. :)

    OdpovědětVymazat