čtvrtek 14. listopadu 2013

Siminka na počest Lady GaGa

For Mother Monster Lady GaGa

Ahoj, moc se omlouvám, že jsem dlouho nepřidala nějaký jakýkoli článek. Mám jich spoustu navržených a nedodělaných, ale teď jsem měla dost školy (dopisování písemek atd..). Asi to znáte, takže se Vám moc omlouvám.

No ale přejdeme k dnešnímu tématu..
Jak možná někteří víte dne 11.listopadu 2013 vyšlo zcela zbrusu nové album Lady GaGa ♥ARTPOP♥ a na jeho počest, jsem se rozhodla vytvořit Siminku podle matky všech monster (to znamená, že i mojí matky:D). Ano je to Lady GaGa!


První video z Artpop
APPLAUSE




Je to moje nejoblíbenější zpěvačka a proto jsem se s tvorbou Siminky maximálně snažila. Doufám, že se vám moje tvorba bude alespoň trochu líbit. Buďte šťastní, radujte se ze života a poslouchejte Lady GaGa!


Ale na originál, to samozřejmě nemá:)

Pro velké fanoušky tu mám pár lákadel

  • Zaregistrujte se na oficiálních stránkách Lady GaGa a buďte již oficiálně Little Monster! (tak jako já) →ladygaga.com
  • Pokud ještě nevíte co si přát na Vánoce, spoustu značkového zboží Lady GaGa od triček po svačinové boxy, bundy, plakáty.. →ladygaga.shop.bravadousa.com← a také →shopbravado.com
S láskou Miranda:*

10 komentářů:

  1. Moc ji neposlouchám. Má celkem fajn písničky, ale samotnou jako osobu ji moc nemusím. Ta podoba siminky je úžasná :) Rozhodně lepší než originál :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Originál je vždy jenom jeden, to určitě píšeš jen tak:D
      *Miranda

      Vymazat
    2. Myslím to tak, že tvoje siminka je hezčí než Lady Gaga :D

      Vymazat
    3. Já jen kopíruji, to nemůže být hezčí:D Ale děkuju i tak;)
      *Miranda

      Vymazat
  2. Siminka je fakt dobrá. ;-) Od Lady Gaga poslouchám jen pár písniček, co mě zaujmou. Ale opravdu nejsem takový fanoušek jako ty. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem její velká fanynka a Artpop mě fakt baví :) Simka je jí docela podobná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Siminka je super :)) Mo jí neposlouchám, ale baví mě od ní Paparazzi :3

    OdpovědětVymazat
  5. Siminka je jí fakt celkem dost podobná :)) moc se povedla ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé, to je hezké :D není jí sice podobná, ale siminka je hezká.

    OdpovědětVymazat