čtvrtek 14. listopadu 2013

Siminka na počest Lady GaGa

For Mother Monster Lady GaGa

Ahoj, moc se omlouvám, že jsem dlouho nepřidala nějaký jakýkoli článek. Mám jich spoustu navržených a nedodělaných, ale teď jsem měla dost školy (dopisování písemek atd..). Asi to znáte, takže se Vám moc omlouvám.

No ale přejdeme k dnešnímu tématu..
Jak možná někteří víte dne 11.listopadu 2013 vyšlo zcela zbrusu nové album Lady GaGa ♥ARTPOP♥ a na jeho počest, jsem se rozhodla vytvořit Siminku podle matky všech monster (to znamená, že i mojí matky:D). Ano je to Lady GaGa!


První video z Artpop
APPLAUSE




Je to moje nejoblíbenější zpěvačka a proto jsem se s tvorbou Siminky maximálně snažila. Doufám, že se vám moje tvorba bude alespoň trochu líbit. Buďte šťastní, radujte se ze života a poslouchejte Lady GaGa!


Ale na originál, to samozřejmě nemá:)

Pro velké fanoušky tu mám pár lákadel

  • Zaregistrujte se na oficiálních stránkách Lady GaGa a buďte již oficiálně Little Monster! (tak jako já) →ladygaga.com
  • Pokud ještě nevíte co si přát na Vánoce, spoustu značkového zboží Lady GaGa od triček po svačinové boxy, bundy, plakáty.. →ladygaga.shop.bravadousa.com← a také →shopbravado.com
S láskou Miranda:*