pátek 29. listopadu 2013

Simíkovské Vánoce

Simíkovské Vánoce

Ahojte. Dneska je sobota, ale to asi každý ví. Víkend trávím normálně. Právě jsme doobědvali a půjdu potom s kamarádkou ji pomoct s dárky na Vánoce. Už se strašně moc těším na Vánoce! Na tu atmosféru a taky na moje narozeniny. Sice je mám 16.12., ale to je nějak jedno. Potom jsou prázdniny na které se taky moc těším. Hlavně na ty prázdniny.

Jinak mám pro vás video. Je to taková chytlavá vánoční koleda. Jsem naprosto nadšená z tohoto videa. No posuďte sami jestli se vám líbí...
Úplně mě dostává ta melodie a ti Plumboti! Tvůrci videa využili všechny dodatky a kolekce co jsou k The Sims 3 a to se mi zdá super!


S českými titulky→ ZDE

Aňulí

6 komentářů:

  1. Jéé proč jsi sem rovnou to video nedala s českýma titulkama? :-D
    Jinak mě to video přijde docela dost šílený a nejvíc mě asi rozsekal ten růžový zajíc.. vypadal trošku úchylně. :-D

    OdpovědětVymazat
  2. To video je vážně úžasný,hlavně ti Plumboti :D Ta melodie je super :)) Já budu mít také narozeniny,ale 9.12. a moje nejlepší kamarádka taky (narodila se ve stejný den jako já :D) taky se strašně těším na Vánoce :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Je to sranda a fakt dobře udělaný :)
    Ifča - taky si říkám :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj jsem na tvem blogu poprve a prvni dojem je: kruci sekl se mi pocitac! Moc se mi tvuj blog libi a mam dotaz jak dloho ho vedes?? ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ha ha, moc pěkně oslavené. No, já jsem Vánoce v The Sims už neslavila pěkně dlouho. Ani Vánoce s The Sims. Vloni jsme si hráli na vlastní The Sims, když jsme rekonstruovali byt. Jako bohužel to vyšlo přes Vánoce, takže jsme na Štěpána lepili rohové obklady v koupelně. Ale tak co, na Vánoce nikam nejezdíme, tak proč toho nevyužít. :)

    OdpovědětVymazat