neděle 24. listopadu 2013

Přemnožení uklizeček

Stávka nebo co?!

Ahojte, včera při večerním hraní se mi stalo něco opravdu velice zvláštního.
Moje dvoj-člená rodina má velký dům ve kterém poskytuje bydlení pro další dva spolubydlící. Takže paseka špíny je docela velká. Talíře ze kterých jde ten oblíbený zelený kouř, kolem mouchy, mokré prádlo čerstvě vyhozené z pračky se válí po zemi, zbytky z džusíků, v ledničce zkažená jídla atd.. To určitě znáte, nic příjemného:D
No zkrátka jsem se Siminkou chtěla stihnout další spoustu věcí, takže na pobíhání po baráku a uklízení jsem ani nechtěla myslet.

Už to že Siminka měla před-objednanou úklidovou službu, bylo zvláštní to tam vidět když bylo pondělí odpoledne!..V tom jsem se podívala na silnici před domem, jetli už ta služka nepřijela. Zdálo se mi, že poslední dobou tudy projíždělo celkem dost aut! A co tam nevidím..
Asi čtyřicet uklizečů a služek tam stálo v dešti a neustále vykřikovalo ty známé Simíkovské hlášky! Á bylo to jak v blázinci, takový chumel všech služek, které nedojeli se mi schromáždily před domem! To má být jako vzpoura nebo co?!:'D


Myslela jsem, že by snad pomohlo zrušit a znovu obnovit uklízecí službu, marně nepomohlo to.:D
Pršelo celý den a ta jejich partička se ne a ne rozpustit! Až druhý den jsem viděla, že jejich spolek nějak členově schudnul a viděla jak postupně odjíždí v polorozpadlých autech. To se mi ulevilo. Ale pořád tam byly!:D
  • Stalo se vám někdy něco podobného?
Miranda;)

10 komentářů:

  1. Lol :D :D Tak to je hustý :D
    Ne, nestalo se

    OdpovědětVymazat
  2. :D :D Možná ti naznačují, že mají doma opravdu veliký bordel. :-D Mě se tohle nikdy nestalo, já totiž služky ani uklízečky nepoužívám (ať žijou cheaty! :D )

    OdpovědětVymazat
  3. Omg, co to?! :D No to se mi fakt ještě nestalo. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Páni :D To se mi opravdu ještě nestalo :D
    Pobavila mě Ifča xD

    OdpovědětVymazat
  5. to jsem ještě neviděla :D musela být komická situace :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ou :-D To muselo být hustý :DDD

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je docela vtipná chybka/překvápko ve hře:D Nic takového se mi opravdu ještě nestalo:D

    OdpovědětVymazat
  8. To se mi nikdy nestalo, naštěstí :D Vypadá to dost vtipně :D

    OdpovědětVymazat