neděle 3. listopadu 2013

Nový "look" Emili

Nový "look" Emili

Ahojte včera jsem vám řekla že dnes přidám něco s Emili. Včera jsem hrála a napadlo mě ji pozměnit účes a oblečení. Udělala jsem 2 varianty. Jednu méně odlišnou a jednu trochu více.
1. varianta
Emili jsem pouze ztmavila vlasy a pozměnila obočí. Oblečení jsem jí nechala stejné.
2. varianta
Em jsem změnila kompletně barvu vlasů na modrou. Dala jsem jí taky jiný typ účesu q úplně nové šaty.

Tady máte ještě jednu fotku.:D

Tak co? Kde se vám více líbí?:)
Aňulí

8 komentářů:

  1. Mně se teda ta druhá moc nelíbí... :D Má divné vlasy :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ta první varianta je mnohem lepší. :-) Dvojka se mi vůbec nelíbí, ale to asi bude těma šatama, který jsem si za celou tu dobu vůbec neoblíbila. :X :D

    OdpovědětVymazat
  3. Asi jednička. Ta dvojka se jí vůbec nepodobá.. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Emily se mi líbila jak byla, ale když už, tak ta 1

    OdpovědětVymazat
  5. Hello there, I believe your web site could possibly
    be having browser compatibility problems. Whenever I look at your web site in Safari, it looks fine however, when opening in Internet Explorer, it's got some overlapping issues.
    I just wanted to provide you with a quick heads up!
    Apart from that, wonderful blog!

    Also visit my blog post; fin electronic cigarette refills ()

    OdpovědětVymazat