pátek 22. listopadu 2013

Make up 0.1.

Make up 0.1.

Ahojte, mám tu pro vás nový štítek a to Příležitostní make upy. Budeme tvořit make upy podle daných příležitostí a podkladem bude vždy jeden Simík. Při každé ukázce, budete mít k dispozici obličej "nenamalovaného" Simíka. Tedy bez make upu a ostatní s ním podle dané příležitosti či zaměření.

Tento štítek jsem otevřela na základě propagace všeobecného líčení Simíků.:D Že i make up se Simíkem, udělá celkem dost! A nejen se Simíkem (*je dobře, že to píšu zrovna já:D)

Na konci příspěvku se Vás vždy zeptáme na pár otázek. První dvě, které budou nejspíše vždy stejné, týkající se obrázku a třetí se bude týkat vás/vašich Simíků.

Sami se přesvědčte a ohodnoťte můj první experiment. Doufám, že se Vám bude líbit tak, jako nový štítek.:))


Způsoby: Každodenní, Bez make upu, Večerní/Do clubu
Věk: Mladý dospělý
Modelka: Denisse Lawrence


  • Který způsob se vám zalíbil nejvíce?
  • Který by jste si dali na sebe?
  • Jak se líčíte vy? (Pokud vůbec)
Krásný den přeje Miranda;)

6 komentářů:

  1. 1. Ten první, líbí se mi fakt moc :) Vypadá v něm jako normální holka :)
    2. Taky ten první :D
    3. Já se skoro nelíčím, maximálně tak něco na rty. Chtěla bych řasenku, ale podle mamky mám hezké řasy a nepotřebuju to :D

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se snad nejvíc líbí nenamalovaná. :-D Ale tady nejde o siminku.. Já kdybych se takhle zmalovala do klubu, tak z těch mejch stavů bych pak měla celou držťku od řasenky, tužky a stínů. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Simka je hezká :D líčení se mi líbí to poslední, ale jinak to vypadá líp ta jednička. :D
    Já si dávám jen linky a řasenku. Nebo někdy jen řasenku.

    OdpovědětVymazat
  4. Bez make upu je taky moc hezká, ale nejlíp vypadá ta jednička :) Je pravda, že make up dělá opravdu hodně. Já používám tužku a řasenku, vyjímečně i lesk na rty :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejhezčí je jednička, ale ten drdůlek u druhého se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  6. Jednička :)
    Jedničku :D
    Jen tak lehce - řasenku a lesk na rty :) Vyjímečně tužku :)

    OdpovědětVymazat