sobota 2. listopadu 2013

Hra se mi už neseká!?

Hra se mi už neseká!?

Ahojte!:) Už jsem vám několikrát psala že se mi seká hra a také že mi padá. Dneska mi taťka odinstaloval TS2, jelikož dvojku už nehraji. Uvolnilo se mi trochu místa a The Sims 3 jede už o hodně lépe! Sice se mi pořád dlouho načítá oblečení, ale nespadlo mi to!:) Musím to, ale 3x zaklepat, ne radši 6x.

Mám ještě jednu dobrou informaci. Vzpomínáte na moje Simíka, který přivedl každou Siminku z města do jiného stavu?:D Tak jednou jsem s ním chtěla hrát a všechny uložené hry zmizely. Ale jak jsem dnes spustila hru tak tam byl ten Simík a všechny uložené pozice! Takže se v brzké době těšte na další fotky. 

Na zítra mám pro vás už vymyslený článek, ale není to nic moc. No... Nechte se překvapit jenom vám řeknu to že je to něco s Emili Hart.


Aňulí:*

4 komentáře:

  1. Tak to je fajn! :) Těším se. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Je super,že se ti už hra neseká! :-)
    Těším se :-)

    OdpovědětVymazat
  3. gratuluji :) na zítřek se moc těším

    OdpovědětVymazat
  4. Tys měla TS2? :D
    Už jsem několikrát přemýšlela, že bych zkusila se simíkem to samé co ty, ale vždycky jsem se na to vykašlala :D

    OdpovědětVymazat