středa 27. listopadu 2013

Fotky+info

Zimní krajina+info

Ahojte. Tady Aňulí, vzpomínáte si na mě ještě?:D No... doufám že jste na mě nezapomněli.
Mám zase problémy se Simíkama. Hra mi padá a ještě k tomu mi nejdou načítat vaše blogy takže jsem z toho strašně smutná.
Opravdu mě to moc mrzí.
Zkusím se zítra dostat na notebook a okomentovat blogy z něj.
Je mamky tak nic neslibuji. Cítím se strašně divně že tady je málo článků ode mě. 

Mám pro vás 4 starší fotky na téma: Zimní krajina tak snad se budou líbit:)




Aňulí

6 komentářů:

  1. Hezké :D ale ve skutečnosti nemám ráda sníh :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak jsi si asi stáhla něco špatného. :/ Snad se mamka nebude moct zlobit. ;-)
    Fotky jsou krásný, ale jen ten sníh mi tam vadí. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny jsou krásné, ale ta druhá je nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  4. 2 a 3 jsou best ♥ jinak pevně věřím, že se ti sims brzy rozjede :)

    OdpovědětVymazat
  5. To mě taky ;(
    Krásné obrázky. Ten měsíc na posledním obrázku :O

    OdpovědětVymazat