čtvrtek 7. listopadu 2013

Dobrodružství E. Hart


Šla jsem se  na Darcy podívat, ale ona tam nebyla. Kde je? Však tady přesně na tomhle místě byla!
Rozhlédnu se okolo a nikde ji nevidím. Vidím plno jinších Simíků, ale ji ne. Co se jí stalo?! Začínám trochu panikařit tak se ještě jednou rozhlídnu a zamířím ke známým Simíkům...

Napřed zajdu za Hannou. Je to známá tak by mi něco mohla říct. Bydlí tady na Rajském ostrově už hodně dlouho tak by mohla vědět něco více.
Přijdu k ní a zeptám se jí: Ahoj , Hanno neviděla jsi Darcy? Byla tady před asi 10ti minutama pak zmizela. Není tak rychlá aby odběhla sama a nevšimla si toho.
Hanna: Ahoj Em. Viděla jsem ji byla nedaleko ode mě. Hrála si ve sněhu. Nic víc jsem bohužel neviděla, jelikož jsem si šla koupit oběd. Zkus se zeptat někoho jiného.
Já: Děkuji... Ahoj

Fajn... začínám se hodně bát. Na policii ještě volat nechci dokud se nezeptám pár Simíků.
Jdu za Lukasem. Ten by něco snad mohl vidět. Sedí na lavičce tak si za ním přisednu.
Já: Ahoj Charlie neviděl si Darcy?
Lukas: Ano, naposledy před asi 15 minutama. Byl u ní nějaký muž a pak si ji vzal.

Já: Cože?! Jak vypadal!?
Lukas: Měl černé oblečení neviděl jsem mu do obličeje.
Já: Děkuji moc. Ten muž ji unesl! Kdyby něco tak zavolej.
Lukas: Jasně zavolám. Určitě jdi na policii! Drž se ahoj.

Rozloučila jsem se s Lukasem a šla jsem na policii. Je to únos. Co když Darcy odvezl někam za hranice? Ne to se nestalo...Filip je pořád v nemocnici, Darcy byla unesena. Myslím že to nezvládnu a musím být silná.

Aňulí

12 komentářů:

  1. Ten chlap je divnej! :D Snad by toho únosce zastavil, ne? o_O Jinak pěknej díl...

    OdpovědětVymazat
  2. Těm simíkům je to tak všechno jedno :D Měli se zvednout a jít hledat s ní! Ne jen ,,Drž se."

    OdpovědětVymazat
  3. Woow suprový díl! Ty ostatní simíci jsou jsou teda divný,že ho nezastavili :DD

    OdpovědětVymazat
  4. chudák Emily... má to teď těžký... snad se rodinka brzo sejde pohromadě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Chudák Emily. :( Snad se Darcy najde..

    OdpovědětVymazat
  6. Chudě Emily :3 A hezké fotky ^^

    OdpovědětVymazat
  7. To je celkem drsný. Snad ji najde. Dej další.

    OdpovědětVymazat
  8. mám ráda dobrodružství Emili Hart!

    OdpovědětVymazat
  9. Úplně úžasnej komiks :-)) Těším se moc na ten další díl už jsem úplně napjatá !

    OdpovědětVymazat