úterý 5. listopadu 2013

Charlie Love

Jak si žije Charlie Love



Ahojte mám pro vás další fotky od mého Simíka. Jmenuje se Charlie Love.
Je to takový týpek po kterém letí snad každá Siminka. Když se s ní seznámí tak si trochu zaflirtují a do týdne má potomka. Kdyby to byla jenom jedna Siminka, dvě Siminky, ale už jich bylo okolo 20! Ještě jsem mu koupila celoživotní odměnu ,aby měl dvojčata. Musím vám říci že je to fakt extra. Nyní má okolo 30 dětí. Nějaké děti jsou už teenageři a jak vyrostou hádejte co se stane.;)
Za den se mi podařilo přivést i 4 Siminky do jiného stravu.
A jak to všechno tak rychle dělám?
Charlie se věnuje alchymistice nejdůležitější lektvary jsou pro mě: lektvar silného přátelství a povzbuzující elixír. Simík si vyhlédne oběť hodí po ní elixír a už to je:)
Taky jsem si zavedla služby spolubydlících a dala jsem aby jen mohly přijít ženy. Ty ráno přijdou a postupně je posílám domů až otěhotní. Občas se mi stane že mě Siminky nachytají a pak se ti dva pohádají padnou facky a nakonec ji stejně vyrazím:D

Co myslíte najde si někdy skutečnou lásku?
Nebudu psát jestli si najde skutečnou lásku nejen na jednu noc, jelikož on má lásku max na 3 hodiny:D

Setkání s jeho potomky a kdo ví čím ještě...

Trochu mu už hrabe

Výčitky za podvádění? Nic nového

Těhotná spolubydlící jde spát

Jo a ještě jsem se nezmínila. Možná kdysi ano, ale on se s každou milenkou vyfotí a pak si to dá do ložnice na stěnu. Jeho přítelkyním se to jistě nelíbí.... Ale vzpomínky se musí zarámovat;)




Aňulí

8 komentářů:

  1. v reálu bych mu dala pěkně do zubů (kdybych to uměla) :D ale v sims? proč ne :D musí být sranda za takového simíka hrát :D

    OdpovědětVymazat
  2. Podle mě si najde tu pravou časem. :D Všichni kluci si to jednou uvědomí. ;-) Někteří ve 18 někteří až ve 40. :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je supr. Musí to být zábava.

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny si fotí xD Lol :D To se ženským asi fakt moc nelíbí, taková soukromá sbírka xD

    OdpovědětVymazat
  5. Jůů Určitě je to sranda! :D
    Podle mě si najde postupem času pravou lásku :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Jak tam má ty fotky všech svých milenek..:D

    OdpovědětVymazat
  7. Já sem měla podobnýho simíka, ale vůbec by mě nenapadlo si je fotit. Jak některý chlapi ve filmech a tak zvou atraktivní dámy, aby se podívaly na jejich sbírku motýlů, u tohohle by to mohla být sbírka fotek milenek ;). Myslim, že si asi najde někoho, s kym to bude myslet vážně, většina lidí se přestane po nějaký době chovat takhle, na druhou stranu se toho možná nedožije...

    OdpovědětVymazat