pondělí 11. listopadu 2013

Avatary


Avatary

Ahojte. Ano ještě stále žiji. Omlouvám se že jsem se od čtvrtka neozvala, ale byla jsem u babičky o víkendu a včera jsem moc neměla náladu něco přidat. Určitě to každý znáte. Nezlobte se... Mám někdy pocit jako kdybych to nezvládala. Každý den někdy obden přidávám článek obíhám blogy a to nejhorší co tomu odporuje je škola. Prosím řekněte mi že tento pocit má občas každý blogger nebo já fakt nevím:(

Jinak připravila jsem si pro vás avatary. Je jich 6 tak snad se vám budou líbit:)




Aňulí:*

8 komentářů:

  1. Ten papoušek je hustej. :D Pěkný avatary. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nikdo se nezlobí :)) Krásné avatary :D

    OdpovědětVymazat
  3. Dost hezký :) To bříško a jak má otevřenou pusu a něco si do ní dává, nebo co to je :DD

    OdpovědětVymazat
  4. To břicho je hustý xD Jinak má to tak každý bloger, nemusíš přidávat obden, když se ti nechce. Samozřejmě bych byla ráda kdyby jo, ale záleží na tobě :D A je tu i Miranda ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný avatary. A nic si z toho nedělej,já taky vůbec nestíhám :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nejlepší je jak si lije tu hořčicu do pusy :D ale z toho si nic nedělej, já jsem na tom svojem "blogu" nebyla 5 měsíců! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Jsou úžasné. Líbí se mi jejich tváře :)

    OdpovědětVymazat
  8. Každý to zná. ;) :D A ty avatary jsou fakt pěkné. :)

    OdpovědětVymazat