pondělí 14. října 2013

Vrátila jsem se

♥Vrátila jsem se♥

Ahojte tak jsem doma.přijela jsem v neděli večer z Anglie.
A jak jsem se tam vlastně měla?
Mohla bych vám vyprávět do nekonečna, ale urychlím to pro ty kteří jsou zvědaví:)


Takže jely jsme se školou autobusem do Anglie cesta trvala 24 hodin z Francie do Anglie jsem přejížděli trajektem. Bydleli jsme se spolužačkou u jedné moc hodné starší paní Lynne (Lin). Každý den nás vozila do školy kde jsme byli 3 hodiny a mluvili jsme jenom anglicky. Po škole jsme jezdívali do různých muzeích (letecké, jezdecké, námořní,...) ty mě upřímně vůbec nebyvily jelikož já na toyto věci moc nejsem, Třeba jsme byli v nějakém sídle kam jezdí občas královna Alžběta a to mě třeba bavilo více než ty muzea. KIdyž už jsem něco prošli tak jsem většinou dostali rozchod třeba na hoďku někdy na dvě. Já jsem byla šťastná jako blecha když jsme dostali rozchod. Vymetala jsem s kámoškou snad všechny obchody. Nejvíce jsme se těšily ale do Starbucks. Pro ty co neví tak to je kavárna a dělají tam boží kafe. Já si dala karamelové (studené):* Velmi úžasné, doporučuji! Zhruba takto jsme trávily týden v Anglii. Nikdy na toto nezapomenu. Jak jsme přijela domů čekalo mě mé oblíbené sus-hi!:D
Strašně moc se mi stýskalo po vašich článcích a po vás:* Zítra uzavřu kontrolu Affs trochu jsem ji prodloužila... Ještě děkuji Mirandě že to tu tak skvěle zvládla. Teď to bude všechno úplně v naprostém pořádku co se týče Affs a článcích na blogu:) 

Aňulí

5 komentářů:

  1. To je fajn, že jsi se měla fajn :D
    Máš asi velkou radost z načtení mého blogu :D Ale jako asi FAKT VELKOU :D

    OdpovědětVymazat
  2. JÁ CHCI DO ANGLIE! :D Fakt tam moc chci! -_- Totální závist -_- :D

    OdpovědětVymazat
  3. tak to sis musela užít :) taky bych jela :)

    OdpovědětVymazat
  4. JÁ CHCI DO ANGLIE! :D Se máš, všichni teďka jezdíte do Anglie :D - Totální závist -_-

    OdpovědětVymazat
  5. I když mě osobně více láká Amerika, doufám, že (spíše až příští rok) udělá naše škola ten zájezd do Anglie :)

    OdpovědětVymazat