sobota 5. října 2013

V souznění s přírodou

V souznění s přírodou

Ahojte tak ještě jsem se dostala rychle na PC. Chtěla bych vám představit novou sadu ve Store. 
Mě se tato sada hodně líbí. Jenom mě vadí že tam nepřibyly žádné nové účesy. Nábytek se mi opravdu líbí a může to být pěkné oživení do životu vašich Simíků. 

Tvůrci sady popisují:
Vylaďte svým Simíkům domy nábytkem natolik vkusným, že se hodí do libového luxusního panství. Zároveň ale působí tak příjemně, že by se za něj nemusela stydět ani chatička v lesích. Spolu s oblečením z této sady budete mít všechno, co budete potřebovat, abyste byli v souznění s přírodou.




Koupíte: ZDE
Cena: 975 SimPointů
Stáhnete zdarma: zatím není odkaz://

Aňulí

8 komentářů:

  1. nemam ráda věci ze simse :D já radši luxusní downy a realistické věci...

    OdpovědětVymazat
  2. ale neni se čeho bát,ja mam downů snad milion,sice ta hra načítá dýl ale stojí to za to :D stahuju na různých stránkách http://thesims-net.blog.cz/1308/kde-stahujeme-downloady :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, ten nábytek se mi hodně líbí! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Nejsou ty fotky nějak rozmazaný? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jsou jsou z The Sims 3.com tak kvalita:'DDDDDDD

      Vymazat
  5. Ahoj,můžu se zeptat z jakého jste kraje?
    Ptám se na to,protože by mě zajímalo,jestli nejste ze stejného kraje jako já...

    A ta sada je pěkná!

    OdpovědětVymazat
  6. Ten nábytek je vážně nádherný :33 :)

    OdpovědětVymazat