úterý 15. října 2013

Starbucsk

Starbucsk 

Brouzdám po netu a najednou objevím fakt super download. Pokud máte rádi Strabucks (kavárna) tak si tuto kavárnu nebo spíše předměty z ní si můžete dát i do hry. Podle mě je to úplně super oživení. 
Přemýšlím nad tím že bych si začala stahovat downloady do hry!
Tuto "sadu" bych si hnedka stáhla. Na Vánoce chci moc nový Pc nebo grafickou kartu aby mi to utáhlo Simíky, jelikož... pořád padají a padají a nedají se skoro hrát:( Na focení na blog to jde, ale když si chci zahrát tak to nejde. Jo jde, ale tak na 10 minut:D 
No to jsem trochu odběhla, ale určitě pokud se vám líbí sada tak stáhněte, jelikož to může být pěkné oživení:)







Stáhnete na dvou stránkách. Na jedné na 100% a na druhé by měl být někde odkaz, ale je to v cizím jazyce takže to mu moc nejde porozumět ani s překladem:// V každém případě stahujte na tom prvním a můžete si ve hře udělat svůj Starbucks jako je na obrázcích:)

Stáhnete: ZDE
A možná taky: ZDE
Aňulí

6 komentářů:

  1. Wow! To vypadá skvěle :O Určitě si to stáhnu :)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá to skvěle! :) moc ráda bych si to stáhla, ale nejede mi lauch a tak nemůžu instalovat :/

    OdpovědětVymazat
  3. Jů to vypadá parádně! :-) Zrovna jsem dostala hroznou chuť na kávu :DDD

    OdpovědětVymazat
  4. krásné! mám ráda kafíčka(nebo jiné nápoje) ze Starbucsk!
    Terry

    OdpovědětVymazat
  5. jo je to super ale nevím jak to tam dát :/ mrzí mě to protože to je super :)

    OdpovědětVymazat