úterý 29. října 2013

Prázdniny

Prázdniny

Ahojte tak jak se máte?:) Já jsem byla teď tři dny trochu mimo tak se omlouvám...
Ani nevíte jak jsem ráda že mám volno! Můžu si jít spát v kolik chci. Dívat se na televizi a vstávat v kolik chci. Zítra mám sice doučování, ale to nějak zvládnu. 
Dneska jsem byla s kamarádkou nakupovat tak jsem koupila pár nových kousků do mého šatníku. 
Ve čtvrtek jdu do školy jak kretén a to jdeme do fast foodu! Chápete to? My půjdeme do školy aby jsme šli do fast foodu, no není to směšné? Já si tam nic nekoupím to ať ode mě nikdo nečeká. A v pátek máme ředitelské volno:3

A jak trávíte prázdniny vy?:)

Aňulí

3 komentáře:

  1. no... byla jsem s rodiči na chatě, dneska s kamarádkami nakupovat a zítra jdu do kina :D bohužel mě ve čtvrtek i pátek čeká škola ://

    OdpovědětVymazat
  2. Ty máš teda super prázdniny. Já makám. :( Pořád a stále. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem doma a čtu poviný knížky do čtenářského deníku = nuda.

    OdpovědětVymazat