sobota 12. října 2013

Podzimní radovánky, aneb jak se bavíte?

Podzimní chvíle nastávají

Ahojte, tak je to tady! Ta chvíle, které všechny donutí se tepleji oblékat, při ruce nosit deštník a nenosit sluneční brýle je tady.

Tou chvílí jsem měla na mysli podzim. Podzim je takový vůbec celý o přemýšlení. Vždy začnu přemýšlet, že budou Vánoce, že ještě nedávno jsem se koupala ve vodě při třiatřiceti stupních venku..
Je to i takový docela nudný měsíc. Vemte si, že v tomto měsíci se neslaví žádný svátek (tím myslím něco jako Velikonoce, Vánoce, nový rok, Mikuláš atd..) Vždy se tak jen dívám do okna a přemýšlím a ..přemýšlím:D

V mám věku pouštět draka není zrovna nejlepší nápad tak čím se vlastně (kromě učení) zabavit?
Ještě, že existují počítače, mobily, tablety.. a jiné vymoženosti k zabavení hravých dětí jako jsem třeba já, ale u toho přece nemůžu sedět pořád!

Tímto článkem jsem se vás chtěla zeptat, jak vlastně trávíte čas o víkendu, když třeba prší?
Na co se těšíte nejvíce a co si na podzim nejvíce užíváte:)


Miranda;)

11 komentářů:

  1. Když venku prší tak většinou hraju tenis ( v hale ), nebo jsem na compu, učím se a občas zajdu třeba s kamarádkama do kina a tak :) ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Já???Já jsem asi u kompu??hihihihihih xD

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda věčně spím. Doháním to, co jsem v brzkých hodinách přerušila. :D Každopádně mi u toho vždycky běží počítač s nějakým seriálem. :) I přes to dlouhé načítání, občas zapnu simíky.

    OdpovědětVymazat
  4. Podzim je takové divné období, ale mám v něm narozeniny i svátek :D Já jsem na PC, učím se nebo si čtu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nemám ráda podzim:D Ale učení je tolik, že opravdu nemám čas se nudit a vymejšlet si zábavu:D Docela už lapám po dechu, bodly by prázdniny:D

    OdpovědětVymazat
  6. většinu volného času trávím s Pett a koukáme spolu na filmy, posloucháme písničky, děláme články na blog a nebo si třeba něco dobrého uvaříme a jen kecáme :D když jsem sama, tak se zpravidla učím, nebo si čtu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Když prší tak si maluju, poslouchám písničky, přijede ke mě kámoška nebo jedu ke kámošce.

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju podzim! Mám tam narozky :D(Matty) Ale, že není žádnej svátek? Co Halloween? Vyřezávání dýní a oblíkání kostýmu, ale v tvojem věku se to už asi nehodí :DDD Já na podzim slavím narozky :DD Přesně 3-listopadu :D A kdyžtak zajdu do kina, kreslím, natáčím The Sims Novinky :DD ... a táák :D

    OdpovědětVymazat
  9. Nemám moc ráda podzim. Většinu času trávím doma, bloguju, koukám se na filmy, čtu si a nebo jdu někam s kamarády, třeba do kina :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak já jsem většinou s kamarádkou nebo jezdím na rotopedu nebo jak se to jmenuje a nebo hraji s taťkou šachy :).

    OdpovědětVymazat
  11. Když prší,tak jsem zavřená doma a jsem na notebooku,nebo si k sobě pozvu nějakou kamarádku :-)

    OdpovědětVymazat