sobota 26. října 2013

Odjíždím

Odjíždím...

Ahojte chtěla bych vám říci že nebudu teď na blog pár dnů přidávat. Ode dneška jak všichni víme jsou prázdniny. Jediné co se mi líbí na tom že jsou prázdniny bude to že nebudu muset vstávat v 6 ráno. Jinak bych klidně chodila do školy. A proč tady nebudu? Jedu ke kamarádce na chalupu ještě s jednou kamarádkou. Pojedeme do aquaparku a budeme si užívat volno:)
Měla jsem ještě jeden plán na prázdniny, který se snažím uskutečnit fakt dlouho, ale prostě to nevyšlo:'(

Jinak něco vám řeknu. Včera jsme psali zeměpis a já byla nevídaně rychle hotová. Sedím a čumím s okna. Učitel asi za 10 minut. "Máte posledních 5 minut nezapomeňte na druhou stranu". A já? "Cože?!" No já si nevšimla že má ta písemka druhou stranu:'DDD

Aňulí

5 komentářů:

  1. Měj se tam fajn :) S těma písemkama je to někdy záludné :D Já si radši vždycky druhou stranu zkontroluju :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tak si to tam užij. :) A stihlas to? :D

    OdpovědětVymazat
  3. S tou písemkou se mi to už taky stalo... :D Užij si to, taky bych chtěla! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Užij si to tam! ;) :D A stává se, ale tak snad ti to dopadlo dobře a nebo aspoň na 3. :D

    OdpovědětVymazat
  5. užij si to tam :) a s tou písemkou... nezávidím :D mě se to teda ještě nestalo, aspoň myslím.. :)

    OdpovědětVymazat