sobota 26. října 2013

Liebster BLOG AWARD


Ahojte i já jsem byla zapojena do projektu. GiGi mě do tohoto projektu zapojila. 
Můj první dojem byl asi takový že ji asi....:D Ale nakonec jsem ráda. Aspoň mám námět na článek.
A co jde? Musím vyplnit 5 úkolů a ve 4. nominovat dalších pšt bloggerů.

1. Řekněte 10 věcí o sobě

  • Říkají že je se mnou sranda a umím všechny rozesmát
  • Směju se všemu. Mě se dá někdy všechno vtipné
  • Všechno moc řeším
  • Mám nejlepší kamarádku, pro kterou bych byla schopna udělat všechno
  • V poslední době se snažím jíst zdravě- jím jenom tmavé pečivo, bílé jogurty, zeleninové saláty, jablka, piji hodně vodu,...
  • Nechápu k čemu mi v životě bude fyzika
  • Nikdy nechci jít na střední školu kde bude hodně: matiky, chemie a fyziky
  • Nemám ráda lidi, kteří mi lžou nebo se přetvařují
  • Mám ráda fialovou barvu
  • Mám bratra, který mě furt otravuje:D

2. Odpovězte na otázky bloggerky, která vás nominovala
Otázky od GiGi:

Máš ráda zvířata?
Ano, mám ráda zvířata:)

Máš nějakou fóbii?
Myslím že ne. Jenom se bojím tmy.

Zpíváš rád/a?
Jooo, ale jen když mě nikdo neslyší. Kdyby mě někdo slyšel zpívat utrpěl by trauma na celý život.

Máš nějaké celoživotní přání?
Ano, mám. Ale nechci ho moc říkat, aby se vyplnilo:)

Co chceš dostat k Vánocům?
Zřejmě nový PC, jelikož nemůžu hrát Simíky a obyčejné věci se mi nechtějí načítat:(

Jaké je tvé nejoblíbenější roční období?
Léto....♥

Nosíš čočky? Jestli ne, chtěl/a bys je?
Nosím brýle. Možná bych časem chtěla zkusit čočky.

Hraješ na nějaký hudební nástroj?
Ano, hraji na altovou flétnu.

Ublížil/a jsi někdy někomu?
Myslím že ano. Ale to podle mě snad každý.

Chtěl/a by jsi bydlet v Anglii? (kdybys uměl/a perfektně anglicky?)
Ano chtěla! Strašně moc!:)

3. Polož otázky pěti bloggerům dle vlastního výběru
(Jana, *terr*, Poppy, Zzz a Carly)
  1. Nejoblíbenější jídlo?
  2. Kam by ses chtěl/a za život podívat?
  3. Máš nejlepší kamarádku?
  4. Oblíbený předmět ve škole?
  5. Hraješ The Sims?
  6. Zajímáš se o módu?
  7. Nejlepší seriál podle tebe?
  8. Nejhorší vlastnosti u člověka?
  9. Čteš rád/a?
  10. Máš rád/a když je silná bouřka a je víkend a ty jsi doma?

4. Nominuj 5 bloggerů, kteří nejméně jak 200 pravidelných návštěvníků

5. Dej jim vědět
Hotovo:)

Aňulí

6 komentářů:

  1. :) Dobrý otázky :D I tvoje odpovědi :))

    OdpovědětVymazat
  2. :) Mám pocit, že jsem tvé jméno v nominovaných viděla ještě i jinde než u Gigi, ale nevím, kde to bylo.

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, děkuji ti moc, ale já už byla jednou nominována, ale aspoň odpovím sem, jestli to nevadí.

    Nejoblíbenější jídlo? - Sushi
    Kam by ses chtěl/a za život podívat? - Projet všechny státy v USA. :D A určitě Hawaii.
    Máš nejlepší kamarádku? - Ano
    Oblíbený předmět ve škole? - HEH? Přestavka? :D A když už tak, tak PrF = Praktická fotografie
    Hraješ The Sims? - Hrála jsem, teď se mi seká comp, takže jen občas no.
    Zajímáš se o módu? - Yup
    Nejlepší seriál podle tebe? - Game of Thrones, The Vampire Diaries
    Nejhorší vlastnosti u člověka? - Falešnost, lhaní, přetvářka, dolejzání kvůli něčemu.
    Čteš rád/a? - Moc ne, ale některé knížky si opravdu ráda počtu.
    Máš rád/a když je silná bouřka a je víkend a ty jsi doma? - Ne, o víkendu bývám pryč a nemám ráda bouřky, když jsem alone. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak díky no, jsem nominovaná už potřetí.
    Nejdříve jsem se těšila, až ten článek napíšu, ale jak těch otázek přibývá, tak se mi do toho zrovna dvakrát nehce.
    Ale co nejdříve to napíšu.

    OdpovědětVymazat
  5. Matiku, chemii a fyziku taky nesnáším :D Fyizka je možná dobrá k tomu, aby sis mohla vypočítat, kam odletí tvůj mozek až se rozplácneš o zeď protějšího baráku, když tě srazí auto jedoucí rychlostí 100 km/h :D

    OdpovědětVymazat
  6. Jůů díky moc!!! :-) Článek napíšu zítra nebo pozítří :-)
    Taky vůbec nechápu k čemu je fyzika.Máme toho hodně společného,až na to,že já nemám bratra :D

    OdpovědětVymazat