středa 2. října 2013

Fakty o Aňulí a Mirandě

Fakty o Aňulí a Mirandě


Aňulí
1. Chodím do plavání a hodně mě to baví
2. Simíky hraji od roku 2009
3. Brečela jsem jednou umřela Emili Hart. Po asi 10ti minutách breku jsem si vzpomněla na to že to nemusím ukládat:D
4. Nenávidím fyziku a matiku
5. Mám dva křečky
6. Skončila jsem s aerobikem a jsem moc ráda. Kromě plavání ještě chodím do hudebky
7. Jsem v 8. třídě
8. Nenávidím červenou barvu
9. Miluji lasagne, horké maliny, pizzu, ledovou tříšť a sushi
10. Na Vánoce chci novou grafickou kartu do PC, aby mi Simíci pořád nepadali:(
11. Miluji hudbu
12. Nemám ráda lidi, kteří lžou, jsou sobečtí
13. Moje nejlepší kamarádka je Miranda♥
14. Baví mě chodit do školy když nepíšeme písemky 
15. Občas se chovám šíleně a říkám že jsem jednorožec nebo cheesburger

Miranda
1. Jsem perverzní bruneta*
2. Ráda si povídám s hezkými Brity (ale s Čechy taky)
3. Ráda kreslím, zpívám, tančím a plánuji různé akce s přáteli
4. Někdy chytím záchvat smíchu a když pak přemýšlím, čemu jsem se tak smála, nic mě nenapadá
5. Mám králíka a měla jsem andulku, která mi před rokem uletěla..
6. Miluji módu
7. Chodím do fitka a výtvarky a moc mě to baví
8. Moje nejlepší kamarádka je Aňulí♥
9. Jsem jedináček, ale nejraději bych adoptovala dítě z Nepálu
10. Ráda vařím pro lidi, které mám ráda
11. Na Vánoce si přeji strašně moc věcí, tak se obávám, že Ježíšek k vůli mě zkrachuje:(
12. Jsem velký fanoušek Lady Gaga!
13. Nejvíce si užívám volné chvíle se svými přáteli
14. Často mám chuť vykoupit celý obchod s oblečením
15. Mám ráda lidi, kteří se zasmějí i sami sobě



 Přejeme krásný den, Aňulí a Miranda;)

9 komentářů:

  1. Lasagne a horké maliny taky miluju.Možná jsem divná,ale pizzu nejím :/ A sushi jsem nikdy neochutnala,ale chtěla bych to zkusit :-)
    Já mám taky králíčka :33 A andulku jsem měla taky :) Módu také miluju! ♥ Taky jsem jedináček! Já moc nevařím,jelikož vařit ani neumím :) Lady Gaga taky zbožňuju! :D
    Super článek! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Dobré fakty. :D Být cheeseburger je fajn. :D Já jsem zase kuře! :D

    A Gagu mám taky ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Cheesburger :''D Jednorožec :'D Hele, já jsem taky šílená :D Třeba když mi bratranec poprvé stáhnul sims a vytvořil pro nás tři (ještě se sestřenkou) dům, kde jsem měla pokoj přesně uprostřed a chtěla jsem okno :D Ale tohleto je moc :'DD

    OdpovědětVymazat
  4. ve spoustě věcí jsme se našli :D vypadá to že jste fajn holky do nepohody :D jinak, nejmenovala se ta andulka Pepíček? před rokem jsme našli andulku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, byl to Filip II. (měla jsem ještě jednoho) :D
      Ale za pokus to stálo, díky;)
      *Miranda

      Vymazat
  5. Zajímavé..:) Některé věci mámo podobné..:)

    OdpovědětVymazat
  6. Oblečení ^^ :33
    Jupí ,aspon o vás něco dalšího vím :D

    OdpovědětVymazat
  7. Aňulí-fakta o mě by byly fakt hodně podobné jen nejsem v osmé ale sedmé.
    Terry

    OdpovědětVymazat
  8. Vykoupíme obchod s oblečením :D Jen mít tak peníze :D

    OdpovědětVymazat